ابتلای 15عضو اجلاس شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا به کرونا

© AFP 2023 / Wojtek RadwanskiКонференция ОБСЕ в Варшаве
Конференция ОБСЕ в Варшаве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
15 تن از اعضای شرکت کننده در اجلاس شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا که اخیرا در استهکلم برگزار شده بود، به کرونا مبتلا شدند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سوئدی Dagens Nyheter اعلام کرد که بیش از 15 عضو شرکت کننده در نشست شورای وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا در سویدن به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
این نشست در تاریخ 2 تا 3 دسامبر در استکهلم برگزار شد. بیش از 50 سران کشورهای خارجی از جمله سرگئی لاوروف وزیر روسیه و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در این مراسم شرکت کردند.
خاطر نشان می‌شود که این جلسه بر اساس توصیه‌های وزارت بهداشت برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن امکان انجام تست PCR را داشتند. علاوه بر این، پس از این رویداد، وزارت امور خارجه سویدن اطلاعاتی را در مورد اهمیت آگاهی از علائم و انجام آزمایش برای کارکنان و همه افراد شرکت کننده ارسال کرد.
گفتنی است سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا در استکهلم، سوئد درباره ارائه پیشنهادهای جدید بسته امنیتی جدید اروپا صحبت کرد.
در حاشیه نشست وزیران سازمان امنیت و همکاری اروپا در استکهلم، دومین دیدار رو در رو میا وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا، سرگئی لاوروف و آنتونی بلینکن در یک سال گذشته برگزار شد که 40 دقیقه به طول انجامید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала