پیش بینی برخورد تمدن های مسیحی و اسلامی ناشی از هجوم مهاجران به اروپا

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Беженцы с Ближнего Востока отдыхают в центре временного содержания мигрантов
Беженцы с Ближнего Востока отдыхают в центре временного содержания мигрантов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
یک قانون‌گذار پارلمان اروپا از هجوم گسترده پناهجویان مسلمان به کشور های اروپایی و احتمال درگیری میان تمدن های مسیحی و مسلمانان هشدار داده است.
تیری ماریانی، عضو پارلمان اروپا در مصاحبه ای پیش بینی کرد که فرانسه باید مراقب درگیری بین تمدن های مسیحی و اسلامی باشد که احتمال دارد در پی هجوم گسترده مهاجران از خاورمیانه و آفریقا به این کشور کشور اتفاق افتد.
این قانون‌گذار پارلمان اروپا خاطرنشان کرد که فرانسه از لحاظ تاریخی "قلب مهاجرت" بوده است، اما پیش از این بخش زیادی از پناهندگان شهروندان سایر کشورهای اروپایی، یعنی نمایندگان تمدن مسیحی بودند، اما اکنون اکثر این پناهندگان از آفریقا و خاورمیانه به فرانسه می‌آیند.
او می‌گوید، یک مهاجر ایتالیایی و یک مهاجر مالی دو فرد کاملا متفاوت هستند. همه اینها می تواند منجر به برخورد تمدن ها در داخل فرانسه شود، بنابراین ما باید کنترل مهاجرت را دوباره به دست آوریم.
این در حالی است که در بهار سال جاری، گروهی از ژنرال های بازنشسته فرانسوی با ارسالنامه ای به مقامات این کشور هشدار دادند که فرانسه در آستانه یک جنگ داخلی با "انبوهی از اسلام گرایان" است.
در نامه گفته شد که مسلمانانی که به به این کشور می‌آیند، تمام مناطق فرانسه را تصرف می‌کنند و بر خلاف قانون اساسی کشور قوانین خود را در آنجا برقرار می‌کنند. برخی از نظامیان فعال از این نامه حمایت کردند و خاطرنشان کردند که "نفرت از فرانسه و تاریخ آن در حال تبدیل شدن به یک هنجار است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала