Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست پارلمان بریتانیا برای اعمال قوانین جدید در فوتبال زنان

© AP Photo / Ralph Fresoتیم فوتبال زنان آمریکا FILE - In this Dec. 13, 2015, file photo, China's Han Peng (18) slides in to knock the ball away from United States' Jaelene Hinkle during the second half of an international friendly soccer match, in Glendale, Ariz
تیم فوتبال زنان آمریکا  FILE - In this Dec. 13, 2015, file photo, China's Han Peng (18) slides in to knock the ball away from United States' Jaelene Hinkle during the second half of an international friendly soccer match, in Glendale, Ariz - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2021
عضو شوید
اعضای یک گروه پارلمانی در بریتانیا پیشنهاد دادند که قوانین دستگیری تماشاگران قانون شکن در فوتبال زنان توسط پولیس اعمال شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ اعضای یک گروه پارلمانی بریتانیا خواستار اعمال قوانینی برای فوتبال زنان شده‌اند که به پولیس اجازه می‌دهد تماشاگرانی را که قانون را نقض می‌کنند دستگیر کند و آنها را از حضور در مسابقات منع نماید.
8 نماینده از "گروه پارلمانی همه احزاب در مورد فوتبال زنان" در نامه‌ای به نایجل هادلستون وزیر ورزش گفتند که "تعجب کرده‌اندگ که برخلاف فوتبال مردان، فوتبال زنان مشمول فرمان فوتبالی تخلفات نمی‌شود.
همه چیز نتیجه اتفاقی است که برای "سام کر" مهاجم چلسی در جریان بازی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس رخ داد، زمانی‌که یک هوادار داخل زمین شد و سبب گردید تا ستاره استرالیایی در نهایت به او فشار بیاورد زیرا هیچ کس کاری نکرد که او را مجبور به بیرون رفتن کند. رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که پولیس فرد خاطی را دستگیر نکرده است.

در این نامه آمده است: "با توجه به رشد فوتبال حرفه‌ای زنان، این بسیار نگران‌کننده است. ما قویاً از شما می‌خواهیم که یک تغییر فوری در قوانین را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که فوتبال زنان حرفه‌ای در فهرست مسابقات تعیین‌شده گنجانده شده و در نتیجه از بازیکنان زن محافظت می‌شود."

تلگراف به نقل از یک سخنگوی وزارت دخله بریتانیا در بیانیه‌ای گفت که این قانون لیگ قهرمانان زنان و مسابقات بین المللی را پوشش می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: "قانون حکم ممنوعیت فوتبال، مسابقات تعیین‌شده مردان و زنان را که در آن خطر اختلال بالا وجود دارد، پوشش می‌دهد. مسابقه‌ها بر اساس تاریخچه حادثه و ارزیابی خطر تعیین می‌شوند. زمانی‌که مسابقات تعیین شده‌اند، مشمول قوانین عمومی نظم عمومی هستند که هم برای آنها و هم سایر رویدادهای ورزشی اعمال می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала