Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عجیب؛ با وجود اخراج اما بازگشت اوبامیانگ به تمرینات

© REUTERS / David Kleinپیر امریک اوبامیانگ
پیر امریک اوبامیانگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2021
عضو شوید
پیر امریک اوبامیانگ پس از سلب کاپیتانی؛ "امروز به تمرینات آرسنال بازخواهد گشت."
به گزارش اسپوتنیک؛ میکل آرتتا پس از این‌که هفته گذشته اوبامیانگ نتوانست به موقع از سفر به فرانسه برای دیدن مادر بیمارش؛ به انگلیس بازگردد، بازوبند مهاجم گابنی را از او گرفت.
این اولین باری نیست که اوبامیانگ نظم و انضباط را زیر پا می‌گذارد و این بی احتیاطی اخیر نگرانی‌های دیرینه در مورد شایستگی اوبامیانگ برای کاپیتانی باشگاه را تشدید کرد.
با این حال، طبق گزارش‌ها او با طرد شدن از بقیه تیم آرسنال بیشتر مجازات نمی‌شود و قرار است روز چهارشنبه به زمین تمرین باز گردد.
رسانه "اتلتیک" می‌گوید اوبامیانگ تشویق می‌شود تا با نگاهی به سفر شنبه به لیدز یونایتد، برای جایگاهش بجنگد. او در بازی چهارشنبه شب خانگی لیگ برتر مقابل وستهام هیچ نقشی نخواهد داشت.
انتظار می‌رود لاکازت مهاجم این تیم در ورزشگاه امارات کاپیتان تیم باشد، او در غیاب اوبامیانگ در پیروزی 3-0 مقابل ساوتهمپتون در روز شنبه همین کار را انجام داد.
لاکازت یکی از اعضای "گروه رهبری" آرتتا در رختکن است و آخر هفته گذشته نامزد دریافت بازوبند کاپیتانی شد.
اوبامیانگ 32 ساله با 7 گل در تمام رقابت‌ها، بهترین گلزن آرسنال در این فصل است و احساس می‌شود که او حتی بدون کاپیتانی هنوز هم می‌تواند به تیم کمک کند.
این درحالی‌ست که آرتتا اوبامیانگ را در مورد تصمیم‌اش در جلسه‌ای که روز دوشنبه در زمین تمرین "تنش‌آمیز" توصیف شده بود، مطلع کرد.
این اقدام برای سلب بازوبند کاپیتانی مُهاجم گابنی ناشی از سفر از پیش توافق شده به فرنسه در اوایل هفته گذشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала