Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرامش عجیب رئال بر انتقال هالند

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2021
عضو شوید
رئال مادرید به خاطر انتقال ارلینگ هالند در بازار نقل و انتقالات نمی‌خواهد که آرامش اش را از دست بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ مینو رایولا سوپر ایجنت هفته گذشته در مورد آینده موکلش، بارسلونا و رئال مادرید را در میان مقاصد احتمالی ارلینگ هالند قرار داد، که اگر در صورتی که مُهاجم نروژی تصمیم به جدایی از بوروسیا دورتموند در تابستان آینده بگیرد.
در حالی‌که خوان لاپورتا رئیس بارسلونا اخیراً با رایولا ملاقات کرده، هیچ کس از لوس بلانکوس در روزهای اخیر با این ایجنت سرشناس ملاقاتی نداشته است.
رئال مادرید به‌عنوان یک تماشاگر صرف، اتفاقات هالند را زیر نظر دارد اما با وجود علاقه به جذب او، حاضر به شرکت در یک حراج عمومی نیست.
رئال می‌داند که نمی تواند از نظر مالی با باشگاه‌هایی مانند منچسترسیتی یا پاریسن جرمن رقابت کند اما حاضر نیست آرامش خود را از دست بدهد.
در همین حال، باشگاه معتقد است که حمله آنها پس از ورود احتمالی کیلیان امباپه که خط مقدم قدرتمندی را در کنار کریم بنزما، وینیسیوس جونیور، رودریگو گوس و مارکو آسنسیو تشکیل خواهد داد، به اندازه کافی قوی خواهد بود.
هالند می‌تواند در چندین جنبه از بازی رئال مادرید نقش داشته باشد، اما بنزما در حال حاضر یک استارت بلامنازع در خط حمله است و رئال به مهاجم نخبه دیگری نیاز ندارد، زیرا این بازیکن فرانسوی یک چرخ دنده مهم در ماشین کارلو آنچلوتی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала