Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ سازی استفن کری در NBA + عکس

© AP Photo / Marcio Jose SanchezАмериканский баскетболист Стефен Карри
Американский баскетболист Стефен Карри - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2021
عضو شوید
استفن کری ستاره گلدن استیت واریرز رکورد تاریخ NBA برای پرتاب‌های سه امتیازی را بنام‌اش کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ استفن کُری رکورد سه امتیازی ری آلن را با 2974 شوت موفق‌ از آن سوی قوس در جریان پیروزی 105-96 روز سه شنبه مقابل نیویورک نیکس شکست.
کُری که سه بار قهرمان NBA و دو بار بهترین بازیکن شده بود، برای پیشی گرفتن از تالار مشاهیر آلن در مدیسون اسکوئر گاردن، به یک جفت پرتاب سه امتیازی نیاز داشت، جایی که او با توانست موفق شود.
بعد از این‌که گارد واریرز در کوارتر ابتدایی در نیویورک به این شاهکار دست یافت، آلن در کنار جشن‌های او به این ستاره تبریکی داد.

کُری پس از پایان بازی با 22 امتیاز گفت: "فکر کردن، بزرگ شدن در لیگ، تماشای بازی پدرم، رفتن خانواده‌ام به بازی‌های قدیمی هورنتس و رویاهای بزرگ در مورد شوت زدن به بسکتبال که امیدوارم در این سطح بازی کنم، دیوانه کننده است. انجام دادن این کار را اینجا در مدیسون اسکوئر گاردن در مقابل این مرد [ری آلن] بسیار خاص است."

کری افزود: "در این عرصه، از حمایت بزرگی برخوردار بودم. نمی‌توانم بیان کنم که این واکنش در جاده و قدردانی از این نقطه عطف چقدر باعث افتخار بود. و بدیهی است که کسب پیروزی در کنار آن بسیار عالی است. یک شب خیلی خیلی خیلی خاص."

این در حالی‌ست که کُری در 789مین بازی خود در NBA، رکورد 511 بازی کمتر از آلن را به نام‌اش ثبت کرد.

کُری در TNT گفت: "من مدت زیادی است که به این شماره فکر می‌کنم. حتی آن را روی کفش‌هایم هم نوشته‌ام. این دو اسطوره در تاریخ بسکتبال؟ این خیلی خاص است. من آنها را در حال بزرگ شدن تماشا کردم و فهمیدم که شلیک توپ به خاطر آنها و پدرم به چه معناست. در لحظه دایره کامل آنها مطمئنا به من مبارک گفتند."

استیو کر سرمربی واریرز افزود: "من فکر می‌کردم که شب عالی بود. این شب کاملاً نشان می‌دهد که او [کُری] کیست و واکنش او نسبت به آن عالی بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала