Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی کان با مستطیل سبز؛ "برای من گریه نکن آرجانتین"

© AP Photo / Nick Pottsسرخیو آگوئرو
سرخیو آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2021
عضو شوید
سرخیو آگوئرو مهاجم بارسلونا و آرجانتین رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو آگوئرو مهاجم بارسلونا و تیم ملی آرجانتین به دلیل مشکلات سلامتی رسما از دنیای فوتبال اعلام بازنشستگی کرد.
این بازیکن 33 ساله در تابستان سیتی را به مقصد بارسلونا ترک کرد اما از زمان حضور در نیوکمپ به دلیل مصدومیت و مشکلات سلامتی دچار مشکل شده است.
آخرین حضور او برای این باشگاه در بازی مقابل آلاوز در پایان اکتوبر رخ داد، زمانی که او پس از احساس ناراحتی در قفسه سینه‌اش کناره گیری و به بیمارستان منتقل شد. پس از انجام آزمایشات قلبی، باشگاه تایید کرد که علت آن آریتمی قلبی بوده است.

سرخیو آگوئرو طی مراسمی در نیوکمپ امروز گفت: "این کنفرانس برای این است که به شما اطلاع دهیم که تصمیم گرفته‌ام دنیای فوتبال را ترک کنم. من از خانواده‌ام که از ابتدا از مرا حمایت کردند و همچنین از هم تیمی‌هایم که به پیشرفت من کمک کردند تشکر می‌کنم. من به خاطر حرفه‌ام افتخار می‌کنم و خوشحالم، همیشه آرزوی بازی کردن در فوتبال را داشته‌ام. آرزوی من این بود که فوتبال بازی کنم. هرگز فکر نمی‌کردم به اروپا برسم."

کان در ادامه اضافه کرد: "سلامتی من حرف اول را می‌زند. کادر پزشکی به من گفته که بهتر است بازی را متوقف کنم و بنابراین اکنون بارسلونا را ترک می‌کنم و از فوتبال حرفه‌ای بازنشسته می‌شوم. از پنج سالگی همیشه رویای فوتبال بازی کردن را داشتم. امروز با سر بالا می‌روم."

این مهاجم پر زرق و برق ادامه داد: "من نمی‌دانم در حال حاضر چه چیزی در انتظار من است. می‌دانم که افراد زیادی من را دوست دارند و بهترین‌ها را برای من می‌خواهند. برای همه هم تیمی‌هایم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، زیرا حقیقت این است که آنها هم تیمی‌های بسیار خوبی هستند و لایق بهترین‌ها هستند. از زمانی که به اینجا آمدم همه با من خیلی خوب رفتار کردند. من آن را در جای دیگری تجربه نکردم، آنها طرفداران بسیار زیادی هستند، من در خیابان متوجه آن شده‌ام... پیر و جوان."

مهاجم سابق سیتی افزود: "می‌خواهم قدردانی خود را از همه، صرف نظر از جایی که بازی کرده‌ام، اتلتیکو مادرید، منچسترسیتی و بارسا را ​شریک کنم. روزی که گذشت، امید داشتم اما با سر آرام می‌دانستم که نمی‌توانم ادامه دهم. این اتفاق اکنون در سن 33 سالگی رخ داد. خدا را شکر که این اتفاق امروز برای من افتاده است و نه قبلاً... من از حرفه‌ام بسیار خوشحالم."

در کنفرانس‌اش ستاره آرجانتینی همچنان گفت: "لحظات زیادی در زندگی حرفه‌ای من وجود دارد که هرگز فراموش نمی‌کنم. گلی که با ایندیپندنته مقابل راسینگ در 16 سالگی داشتم. این اولین گل عالی بود که زدم. با اتلتیکو در لیگ اروپا بدون این‌که گلم را با سیتی کوئینز پارک رنجرز فراموش کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала