Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اریکسن برای فسخ قرارداد با اینتر به میلان بازگشت

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
هافبک دنمارکی برای فسخ قرارداد با اینتر به شهر میلان ایتالیا بازگشت.
به گزارش اسپوتنیک، پس از حمله قلبی کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک در یورو 2020، پزشکان برای تامین سلامت جسمانی او یک دستگاه دفیبریلاتور در قلب او قرار دادند.
درهمین رابطه، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا اعلام کرد که کریستین اریکسن به شهر میلان برگشته و امروز با سران باشگاه اینتر ملاقات خواهد کرد اما نه برای از سر گرفتن کارش در این تیم بلکه برای فسخ قرارداد.
با توجه به قوانین کمیته ملی المپیک ایتالیا، هیچ بازیکنی نمی‌تواند با دفیبریلاتور یا باتری در قلب در سری آ بازی کند و کریستین اریکسن جهت ادامه فوتبالش باید اینتر را ترک کند.
از این رو برای اینتر و بازیکن دانمارکی‌اش گزینه‌ای جز پایان همکاری و فسخ قرارداد باقی نمی‌ماند و این اتفاق هم قرار است امروز رخ دهد.
اریکسن 29 ساله احتمال با فسخ قراردادش به دانمارک باز خواهد گشت تا دوران بازیگری‌اش را در آنجا ادامه دهد هرچند احتمال ارائه پیشنهاد به او از سوی باشگاه‌های لیگ برتری و اردویژه هلند هم وجود دارد.
اریکسن 6 ماه پیش در جریان اولین بازی‌اش برای تیم ملی دانمارک در رقابت‌های یورو 2020 حین مصاف با فنلاند دچار ایست قلبی شد و از آن زمان دیگر نتوانسته به میادین برگردد.
با این حال به نظر نمی‌رسد که اریکسن قصد بازنشستگی داشته باشد چرا که مدتی است تمرینات خود را با تیم سابقش در دانمارک (اودنسه) از سر گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала