بار دیگر طیارات بمب افکن امریکائی در بحیره سیاه ردیابی شد

© AFP 2023 / US Air Forces Central Command/Staff Sgt. Shawn NickelАмериканские самолеты F-18E после дозаправки с танкера KC-135 Stratotanker в небе над Ираком. Архивное фото
Американские самолеты  F-18E после дозаправки с танкера KC-135 Stratotanker в небе над Ираком. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
ایالات متحده امریکا، طیارات F-15 قوای هوائی خود را غرض تطبیقات و عملیات مشترک در منطقه بحیره سیاه فرستاد.
به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده امریکا، امروز طیارات بمب افکن های امریکائیF-15 را به رومانیا فرستاد تا از 18 تا 22 دیسامبر با اردوی رومانیا و ایتالیا در کنار یکدیگر تطبیقات مشترک و تمرینات را در منطقه بحیره سیاه انجام دهند. این طیارات پیش از این وارد شهر کامپیا تورزیی رومانیا شده اند. قرار است در روزهای آینده، قوای هوایی ایتالیا، رومانیا و ایالات متحده امریکا پروازهای را در منطقه بحیره سیاه "برای حفاظت و حراست از حریم هوایی متحدین ناتو" انجام خواهند داد.
در صفحه توییتر ناتو آمده است: "استقرار برنامه ریزی شده در رومانیا نشان دهنده توانایی و تعهد ائتلاف برای تضمین امنیت شهروندان ما است."
F-15 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2015
امریکا تمام طیارات اف-15 خود را از ترکیه انتقال داد
از طرف دیگر امروز، مدیران کانال تلگرامیVoenniy Obozrevatel اعلام نمودند که ممکن است تقویت حضور نیروهای ناتو در بحیره سیاه در ارتباط با تقویت ادعایی نیروهای روسیه باشد که توسط رسانه های غربی و اوکراینی گزارش شده است.
قابل ذکر است، پیش از این سرگی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در خصوص حضور نظامی امریکا در سرحدات روسیه اظهار داشت تا زمانی که راکت های امریکایی در اروپا مستقر نشوند، روسیه به تصمیم خود برای توقف یکجانبه استقرار راکت پایبند می ماند. سرگی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه به اسپوتنیک گفت:" رئیس جمهور توقف (استقرار راکت) را اعلام کرد، ما منتظر پاسخ کشورهای ناتو به رهبری امریکا هستیم. تا زمانی که کار به حضور و پیدایش فیزیکی دستگاه های امریکایی نرسد، توقف استقرار راکت ها از طرف روسیه پا بر جاست."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала