Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین "کیلیام امباپه" از بایرن مونیخ میاید

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کینگزلی کومان
کینگزلی کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
پاری‌سن‌‌جرمن تصمیم گرفته تا وینگر بایرن مونیخ را به صورت رایگان جذب کند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاری‌سن‌‌جرمن، کینگزلی کومان، وینگر بایرن مونیخ را به‌عنوان یکی از اهداف هدف نقل و انتقالاتی خود معرفی کرده است.
تنها یک سال و نیم از قرارداد ستاره فرانسوی با بایرن مونیخ باقی مانده و گفته می‌شود که مذاکرات دو طرف بر سر تمدید قرارداد به بن بست کامل رسیده چراکه باشگاه آلمانی حاضر نیست حقوق درخواستی کومان را بپردازد.
موردی که باعث شده شایعات درباره جدایی احتمالی این بازیکن قوت بگیرد. اکنون برخی از رسانه‌ها مدعی شده اند که باشگاه پاری سن‌جرمن شرایط جذب او را بررسی می کند.
کیلیان امباپه آخرین ماه های حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که این باشگاه از تمدید قرارداد با او ناامید شده است بنابراین آنها به دنبال جذب جانشینی برای این ستاره فرانسوی هستند.
اکنون حالا نام کینگزلی کومان به عنوان اصلی ترین گزینه پی‌اس‌جی در این رابطه مطرح شده است. امباپه از 16 روز دیگر بر اساس قوانین فیفا می‌تواند آزادانه با باشگاه بعدی‌اش مذاکره کند و رئال می‌تواند برای فصل بعد با او قرارداد ببندد.
طبق برخی گزارش‌ها، رئال قرارداد 6 ساله امباپه را آماده کرده است و پی اس جی بر اساس قانون هیچ کاری برای مقابله با این انتقال نمی‌تواند انجام بدهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала