Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شمارش معکوس برای نهایی‌شدن انتقال ستاره‌ پی‌اس‌جی به رئال مادرید

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن برای پیوستن به رئال مادرید راه دشواری در پیش ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، امباپه از 15 روز دیگر بر اساس قوانین فیفا می‌تواند آزادانه با باشگاه بعدی‌اش مذاکره کند و رئال می‌تواند برای فصل بعد با او قرارداد ببندد.
رئال قرارداد 6 ساله امباپه را آماده کرده است و پی اس جی بر اساس قانون هیچ کاری برای مقابله با این انتقال نمی‌تواند انجام بدهد.
امباپه در ماه های اخیر بارها در مورد پیوستنش به رئال مادرید علامت داده است اما حالا اتفاقی رخ داده که خیلی ها آن را به نشانه علامت قطعی و نهایی مهاجم فرانسوی به سمت رئال مادرید تعبیر می کنند.
این مهاجم ملی پوش پاری‌سن‌جرمن اخیرا با مجله "پاریس مچ" مصاحبه کرده است و گفته است که برایش در مورد تصمیم های فوتبالی اش پول اهمیت چندانی ندارد و بر اساس اهداف ورزشی تصمیم می گیرد.
نکته مهم اما مربوط به ژست کیلیان است. او در این مصاحبه یقه‌اش را بالا کشیده که البته این ژست باعث شده تا خیلی ها یاد یکی از ژست های معروف زین الدین زیدان سرمربی و بازیکن اسبق رئال بیافتند.
در واقع به نظر می رسد که امباپه عمدا این ژست را آن هم با پیراهنی سفید به رنگ پیراهن رئال مادرید گرفته تا نشان بدهد که آینده اش با رئال مادرید همسو خواهد بود.
پاری‌سن‌جرمن در تابستان گذشته پیشنهاد 200 میلیونی رئال برای امباپه را رد کرد و حالا رئال آماده می شود تا این مهاجم را رایگان به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала