Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذرخوای چفرین بابت قرعه‌کشی دوم

© AFP 2023 / Aris MessinisПрезидент УЕФА Александр Сеферин
Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
الکساندر چفرین رئیس یوفا از اتفاقات دوشنبه شب در مراسم قرعه کشی دور حذفی لیگ قهرمانان عذر خواهی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کمیته اجرایی یوفا صبح پنجشنبه به صورت آنلاین تشکیل جلسه داد و در آن الکساندر چفرین گزارشی از آنچه در دو سال گذشته رخ داده است را ارائه کرد.

چفرین گفت: "سال سختی بود، با چالش‌های فراوان، با همه‌گیری که تقریباً دو سال است در آن بوده‌ایم. من به فوتبال اروپا، هواداران، رسانه‌ها و کل جامعه فوتبال افتخار می‌کنم."

او اتفاقی که در قرعه کشی روز دوشنبه افتاد را توجیه کرد و اظهار داشت: "ما اطلاعات دریافت کردیم که مشکلی در نرم افزار وجود دارد، من تلفنی با آنها جلسه داشتم، ارائه دهندگان نرم افزار و آنها پیشنهاد کردند که قرعه کشی دوباره انجام شود و مشخص نیست چه زمانی خطا رخ داده است. ما تصمیم گرفتیم که شفاف باشیم. و این را بگویم تا برای آینده یاد بگیریم. برای دانستن عواقب احتمالی آن خیلی زود است. ما نمی‌توانیم آنقدر به فن‌اوری وابسته باشیم. این یک خطای انسانی نبود، اشتباه یوفا بود، ما از همه عذرخواهی می‌کنیم."

هیئت اجرایی به موضوع بازی جوانمردانه مالی و تغییری که در فصل آینده روی خواهد داد در جلسه آنلاین امروز پرداخت: "ما در حال گفتگو با لیگ‌ها و دارندگان حقوق هستیم. من با لیگ اسپانیا، انگلیس و آلمان صحبت کرده‌ام. ما به گفتگو ادامه خواهیم داد زیرا باید تغییر کند. آندره آ تاورسو به زودی در مورد آن گزارش خواهد کرد. همه طرف‌ها علاقه مند و متحد در تغییر، بسیار موافق هستند. شما باید خود را با زمان جدید وفق دهید و من به توافقاتی که به آن دست خواهیم یافت خوشبین هستم، زیرا این موضوع برای همه مهم است."

وی در خصوص تقویم نیز اظهار داشت: "ما با فیفا صحبت می‌کنیم راهبردی است، باید بحث کنیم و به اشتراک بگذاریم و تصمیم بگیریم، قرار بود رای گیری شود اما نشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала