Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "جرارد پیکه" به شایعات خداحافظی از فوتبال

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
مدافع باتجربه و اسپانیایی بارسلونا قصد ندارد در پایان این فصل از فوتبال خداحافظی کند.
به گزارش اسپوتنیک، برخی اخبار منتشر کرده حاکی از این بود که مدافع 34 ساله بارسلونا به دلیل افت شدید قصد دارد که از دنیای فوتبال خداحافظی کند که او این خبر را تکذیب کرد.
قرارداد فعلی پیکه با بارسلونا در سال 2024 به پایان می رسد، که باعث تعحب خواهد شد او در این مقطع باشگاه را ترک کند. با این حال، منبعی که داستان برنامه پیکه برای بازنشستگی در پایان فصل را منتشر کرد، ال ناسیونال بود.
این مدافع 34 ساله در این فصل 19 بازی برای بارسا انجام داده است. او به تیم کمک کرد تا 5 بار کلین شیت کند. با این حال، پیکه در این فصل در بهترین حالت خود نبوده است.
جرارد پیکه رابطه خوبی با خوان لاپورتا دارد و حتی برخی معتقدند همین حالا نیز نظرات این بازیکن در اداره باشگاه تاثیرگذار است.
در سال های اخیر اخباری در مورد تمایل جرارد پیکه به حضور در عرصه مدیریت و حضور در کادر اداری باشگاه بارسلونا شنیده شده و به نظر او بعد از خداحافظی با فوتبال در این زمینه مشغول به فعالیت خواهد شد.
بارسلونا شنبه شب میزبان الچه در رقابت‌های لالیگاست و می‌خواهد با برد فاصله خود را با صدر جدول کاهش دهد. این تیم اکنون در رده هشتم جای گرفته و تمام تلاشش این است که به جمع 4 تیم پایانی اسپانیا راه پیدا کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала