Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی یوونتوس برای بازگشت موراتا به اتلتیکو

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
آلوارو موراتا Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
یوونتوس باید 35 میلیون برای آلوارو موراتا به اتلتیکو بپردازد و همه چیز نشان می‌دهد که این تیم اما این کار را نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "لا گاتزتا دلو اسپورت" بعید است آلوارو موراتا فصل آینده در یوونتوس بماند. تیم ایتالیایی باید 35 میلیون به اتلتیکو مادرید بپردازد و همه چیز نشان می‌دهد که آنها این کار را نمی‌کنند.
آلوارو موراتا در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد که در آن می‌دانست چگونه تعیین کننده باشد و تاریخ را معکوس کند. اما در برنامه‌های باشگاه به نظر نمی‌رسد آینده‌ای داشته باشد. بعید است تا 9 ماه دیگر آلوارو موراتا در ترکیب یووه بماند.

این روزنامه می‌نویسد: یووه می‌تواند این بازیکن اسپانیایی را با مبلغ 35 میلیون از اتلتیکو مادرید بازخرید کند و فعلاً پاسخ منفی خواهد بود.

برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت
یوونتوس بین حال و آینده برنامه ریزی می‌کند. حداقل هدف رتبه چهارم است که هشت امتیاز عقب است. باشگاه تورینی و خود ماسیمیلیانو آلگری از قبل برنامه ریزی حرکات ماه جنوری را آغاز کرده‌اند تا تیم را کامل‌تر و رقابتی‌تر کنند. بازار یوونتوس دو مهاجم را بین جنوری و جون پیش بینی می‌کند.
برنامه عملی یوونتوس ورود یک هافبک و یک مهاجم را پیش‌بینی می‌کند، احتمالاً بدون هزینه‌های مالی خیلی زیاد برای فصل نقل و انتقالات تابستانی که در آن تیم می‌تواند متحول شود.
به طور خلاصه، یک مهاجم فوری برای بهبود گلزنی‌ مورد نیاز است. نام ادینسون کاوانی و مائورو ایکاردی به عنوان یک فرصت بالقوه جای خود را به آنتونی مارسیال داده است. بازیکن فرانسوی می‌خواهد اولدترافورد را ترک کند. یوونتوس اما حاضر است تنها یک قرضی را ارزیابی کند. نام دیگر ستاره ساسولو است که فصل فوق العاده‌ای داشته است. یکی دیگر از مشخصات متوسط ​​برای حمله به گل بزرگ در تابستان، دوسان ولاوویچ است اما برای او باید هزینه‌های بزرگی را انجام داد. پولی که باید برای موراتا پرداخت شود برای ستاره صربستانی استفاده می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала