Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت اریکسن برای خداحافظی به میلان + عکس

© REUTERS / Friedemann VogelДатский футболист Кристиан Эриксен во время матча с Финляндией
Датский футболист Кристиан Эриксен во время матча с Финляндией - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
داشتن "دفیبریلاتور" مانع از بازی کریستین اریکسن در سری آ می‌شود اما در لیگ‌های دیگر نه. او امروز با باشگاه ایتالیایی دیدار خواهد کرد تا راهش از این تیم جدا شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستین اریکسن برای خداحافظی با اینترمیلان به شهر میلان بازگشت. همانطور که نشریه ایتالیایی لا گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده، پزشکان کمیته المپیک ایتالیا اجازه بازگشت او به سری آ را ندادند، زیرا او پس از ایست قلبی در مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان، در بدنش دستگاه "دفیبریلاتور" نصب کرده است.
"دفیبریلاتور" در لیگ ایتالیا ممنوع است. از این رو اریکسن به میلان بازگشت تا با مارتین شوتس ایجنت‌اش برای خداحافظی از مقر باشگاه دیدن کند. فسخ قرارداد به بازیکن دانمارکی اجازه می‌دهد تا اینتر را ترک کند و به دنبال یک باشگاه جدید باشد، اگرچه ممکن است جلسات بیشتری برای رسیدن به توافق قطعی طول بکشد.
اریکسن به دنبال باشگاه جدید است
اریکسن تصمیم گرفته به حرفه‌ای خود ادامه دهد و می‌تواند از لیگ برتر، در هالند یا حتی در کشورش دانمارک، جایی که دفیبریلاتور مجاز است، پیشنهاداتی دریافت کند. این هافبک در جنوری 2020 با 27 میلیون یورو به اینتر پیوست. او در 60 بازی برای این باشگاه 8 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала