تصمیم یونیسف برای استفاده از مرکز حمل و نقل در ترمز برای کمک به افغانستان

© East News/PixtalUnited Nations Children's Fund logo
United Nations Children's Fund logo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
صندوق کودکان سازمان ملل در نظر دارد تا از مرکز لجستیک در ترمز، برای کمک به افغانستان و مهاجرین آنجا استفاده کند.
به گزارش اسپوتنیک، "منیر محمدزاده" رئیس نمایندگی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در اوزبیکستان برای ارزیابی بیشتر به مرکز لجستیک ترمز رفته و در مورد مشارکت مستقیم یونیسف در کار این مرکز با مقامات محلی و شرکا گفتگو کرد.
محمدزاده همچنان با تورا بوبولوف رئیس اداره مرکز "سرخان‌دریا" دیدار کرد و در مورد نیازهای شهروندان افغان ساکن ترمز گفتگو کرد.
پیش از این نمایندگان ترمز اظهار داشتند که این مرکز از سوی سازمان‌های بین‌المللی برای کمک به مردم افغانستان استفاده خواهد شد.
اولین محموله کمک‌های بشردوستانه چین به کابل رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
دومین محموله کمک های بشردوستانه چین به افغانستان رسید
به گفته آنها این مرکز، در ماه اکتوبر حدود 96 کمک های بشردوستانه به مردم افغانستان دریافت کرده است که تنها 40 تن از این کمک ها روز چهارشنبه به بندرحیدرتان انتقال یافت.
پیش از این برای مبارزه با بحران انسانی در افغانستان، بانک جهانی که صندوق بازسازی این کشور را مدیریت می کند، از اختصاص 280 میلیون دالر به ساختارهای سازمان ملل برای ارائه کمک های بشردوستانه به مردم افغانستان خبر داد.
گفته می‌شود که دریافت کنندگان این کمک ها یونیسف و برنامه جهانی غذای سازمان ملل هستند که تا پایان ماه دسامبر به ترتیب 100 و 180 میلیون دلار دریافت خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала