Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس باشگاه لیل: "بازگشت هازاراد به فرانسه؟ غیرممکن نیست"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هازارد
هازارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
رئیس باشگاه فرانسوی لیل، آماده تلاش برای دوباره به خدمت گرفتن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید است.
به گزارش اسپوتنیک؛ آینده ادن هازارد هنوز در ذهن همه است. طرد شدن او از رئال مادرید به انواع شایعات، حتی برخی بسیار عجیب و غریب دامن می‌زند. اما این پنجشنبه رئیس لیل باشگاهی که هازارد در آن معروف شد، در مورد بازگشت احتمالی این بازیکن بلجیمی به لیگ 1، صحبت کرد.

اولیو لتانگ رئیس باشگاه فرانسوی به L'Equipe Soir گفت: "بازگشت هازارد به لیل؟ غیرممکن نیست. اگر لازم باشد به اسپانیا می‌روم. ممکن است غیرممکن به نظر برسد. بدیهی است که هازارد بازیکنی باورنکردنی و با کیفیت است. در حال حاضر او بازیکن رئال مادرید است و با آن باشگاه قرارداد دارد."

هازارد اولین بازی خود را برای لیل در فصل 08-2007 انجام داد و این باشگاه را به قهرمانی تاریخی در جام اتحادیه در سال 2011 رساند. دو سال بعد، او به چلسی پیوست، جایی که به یک ستاره برتر جهان تبدیل شد، همچنین استعداد درخشانش تقویت شد و نیز به مزایایی در تیم ملی بلجیم رسید. در سال 2019 او استمفوردبریج را به مقصد برنابئو تغییر داد، اما در دو فصل و نیم به سختی توانسته 55 بازی برای سفیدپوشان انجام دهد. (با تعادل ضعیف 5 گل و 9 پاس گل.)
در این فصل، مشکلات فیزیکی مکرر او و ظهور وینیسیوس، زمان بازی او را به بیش از 400 دقیقه محدود کرده و در چهار بازی اخیر مادرید، آنچلوتی به سختی روی او 7 دقیقه حساب کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала