چگونگی محافظت تسلیحات اشد محرم روسیه

© Photo / Ministry of defence of the Russian FederationСверхзвуковые стратегические бомбардировщики-ракетоносцы ВКС РФ Ту-22М3 во время нанесения авиационного удара по объектам ИГ в провинции Дейр-эз-Зор в Сирии
Сверхзвуковые стратегические бомбардировщики-ракетоносцы ВКС РФ Ту-22М3 во время нанесения авиационного удара по объектам ИГ в провинции Дейр-эз-Зор в Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
عضو شوید
نیروهای روسیه از تسلیحات با سرعت، دقیق و اتمی خود جدی محافظت می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی شرکت دولتی روستک خبرداده است که وزارت دفاع روسیه مجموعه ای از تجهیزات حفاظتی آئروسل در برابر سلاح های با دقت بالا را دریافت کرده است.
موسسه تحقیقات علمی مرکزی انجینری دقیق (TsNIITOCHMASH) شرکت دولتی روستک قرارداد تامین مهمات برای محافظت در برابر سلاح های با دقت بالا را به نفع وزارت دفاع روسیه زودتر از موعد مقرر انجام داد. این محصولات قادر به محافظت از تجهیزات در برابر راکت با هدایت نوری و حرارتی هستند.
خاطرنشان می شود که مهمات جدید تبدیل کننده آئروسل برای محافظت از انواع خاصی از تجهیزات نظامی در نظر گرفته شده است. به طور خاص، این مربوط به Uragan-1M MLRS، دستگا های کشف سیار PRP-4Aو PRP-5A، و همچنین سیستم شعله افکن TOS-2است.
امریکا شرایط منجر به استفادۀ روسیه از تسلیحات اتمی را بررسی می‌کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2018
امریکا شرایط منجر به استفادۀ روسیه از تسلیحات اتمی را بررسی می‌کند
پیش از این، مجله فلایت گلوبال، طیارات روسی را در لست ده طیاره نظامی محبوب معرفی کرده بود.
پیش از این گزارش شده بود که قطعات نظامی هوانوردی نیروهای هوافضا روسیه طیارات جدید مجهز با سلاح های مافوق صوت را در سال 2022 دریافت خواهند کرد. در چارچوب دستور دفاع دولتی در سال 2022، قرار است بیش از 200 واحد تسلیحات اساسی، تجهیزات نظامی و ویژه خریداری شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала