Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا می‌تواند هالند را بخرد به این شرط...

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2021
عضو شوید
گفته می‌شود که بارسلونا با فروش سه بازیکن خود می‌تواند ستاره نارویایی دورتموند را به نیوکمپ بیاورد.
به گزارش اسپوتنیک، سه بازیکن در بارسلونا بیش از حد دستمزد می‌ گیرند که در صورت فروش آن ها، مسیر جذب ارلینگ هالند مهاجم نارویایی نیز هموار می شود.
به نقل از روزنامه آ اس اسپانیا، مدیریت بارسلونا برای خرید ارلینگ هالند تلاش خواهد کرد اما خرید ماشین گلزنی بروسیا دورتموند آن قدرها هم سخت به نظر نمی رسد البته آبی اناری ها باید به فکر فروش بازیکن باشند.
فیلیپه کوتینیو، عثمان دمبله و ساموئل اومتیتی بازیکنانی هستند که دستمزد آن ها در بارسلونا به طور سالانه از مرز مبلغ پانزده میلیون یورو می گذرد. مدیریت تیم کاتالانی با فروش این سه بازیکن می تواند ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد.
فیلیپه کوتینیو به احتمال زیاد تابستان از بارسلونا جدا می شود. عثمان دمبله هنوز تمدید نکرده است و احتمال خروج او به صورت آزاد بسیار زیاد است اما ساموئل اومتیتی نمی خواهد از جمع کاتالان ها جدا شود.
بحث خرید هالند توسط کاتالان ها در روزهای گذشته به شدت داغ شده و رسانه های مختلف اروپا به این موضوع پرداخته اند.
البته بارسلونا برای جذب این مهاجم جوان، رقبای سرسختی از تمام کشورهای اروپایی را مقابل خود می بیند و اگر رئالی که مارکا گفته برای جذب هالند تلاشی نمی‌کند را حساب نکنیم، سیتی و بایرن تیم‌هایی هستند که بر اساس ادعای رایولا مدیر برنامه های هالند به دنبال جذب وی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала