Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان هفته کرونایی لیگ برتر با توقف چلسی و پیروزی ارزشمند لیورپول

© REUTERS / Phil NobleМохамед Салах во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Мохамед Салах во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2021
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول در شب توقف چلسی، موفق به شکست مهمانش نیوکاسل شد.
به گزارش اسپوتنیک، در شب پایانی هفته 17 رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال لیورپول در حالی که یک بر صفر از حریفش عقب افتاد، با حساب 3 بر 1 از سد نیوکاسل گذشت تا در یک قدمی سیتی در رده دوم جدول باقی بماند.
در این مسابقه ابتدا نیوکاسل توسط شلوی در دقیقه 7 از حریفش پیشی گرفت تا سرخ ها در شبی که فن دایک و فابیینو را به دلیل کرونا از دست داده بودند، غافل گیر شوند.
دیری نگذشت که لیورپول به بازی برگشت و در دقیقه 21 با گل جوتا بازی را به تساوی کشاند، 4 دقیقه بعد هم با گل ستاره اش محمد صلاح، گل برتری را زد و برنده به رختکن رفت.
نیمه دوم اما با وجود حملات دو تیم فقط یک گل به ثمر رسید و آنهم در دقیقه 87 الکساندر آرنلود موفق شد با شلیکی زیبا و دفع ناپذیر حساب کار را 3 بر 1 کند.
لیورپول با این برد ارزشمند خانگی، 40 امتیازی شد و در یک امتیازی سیتی صدرنشین در رده دوم قرار گرفت.
در دیگر مسابقه همزمان دیشب نیز چلسی در مقابل مهمانش اورتون به تساوی 1 بر 1 رضایت داد تا تیم توخل دوباره از صدر جدول فاصله بگیرد.
آبی های لندن که به شدت درگیر کرونا است بعد ازینکه در دقیقه 70 با گل میسون مونت از حریفش پیش افتاد، در دقیقه 74 پیروزی را از دست داد و بازی به تساوی کشیده شد.
تیم توخل با این تساوی 37 امتیازی شد و 4 امتیاز از صدر جدول فاصله گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала