Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی، تورس را به سانچز ترجیح میدهد؛ بازگشت امیدوار کننده دمبله و آلبا به تمرینات

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز کماکان فران تورس را به عنوان مهاجم شماره اول در بازار زمستانی دنبال میکند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا نبود یک مهاجم گلزن را به شدت در نوک خط حمله اش حس میکند و به دنبال ناکامی های اخیرش در فصل جاری که این تیم را از جایگاه واقعی اش در جدول و عنوان قهرمانی دور کرده است، دست به روی فران تورس مهاجم ملی پوش تیم سیتی گذاشته است.
منابع خبری در اسپانیا مدعی اند، ژاوی تورس جوان را به هر بازیکن دیگری از جمله الکسیس سانچز ترجیح میدهد و این بازیکن کماکان در اولویت مدیریت باشگاه است و ظاهرا دو باشگاه برای این انتقال به توافقاتی نیز دست یافته اند.
این در حالیست که روز گذشته روزنامه سپورت خبر از توافق میان بارسا و سانچز را داده بود، اما ظاهرا ژاوی کماکان به فران تورس فکر میکند نه هم به همبازی سابق که حالا در اینتر توپ میزند.
از سویی دیگر بارسا امیدوار است که اومتیتی، سرجینیو دست، لوک دی یونگ و کوتینیو را در بازار زمستانی به فروش برساند، اما مشکل اینجاست که نه مدافع فرانسوی خیال جدایی دارد، نه هافبک هلندی.
به گزارش اسپورت، ساموئل اومتیتی با وجود اشتباه فاحشش در بازی قبلی بارسا مقابل اوساسونا، ​​قصد جدایی از بارسا را ​​ندارد.
در همین حال موندو دپورتیوو نیز گزارش می دهد که سرجینیو دست نیز قصد جدایی در زمستان را ندارد و با وجودی که ژاوی هیچ علاقه ای به او ندارد، اما او تصمیم دارد در بارسا بماند و خود را وارد ترکیب اول بارسا کند.
دو بازیکن دیگری که احتمال خروج آنها در پنجره جنوری وجود دارد، کوتینیو و لوک دی یونگ هستند. به گزارش موندو دپورتیوو، بازیکن برزیلی قصد دارد در کریسمس با مدیران باشگاه در خصوص آینده اش دیدار کند. مهاجم هلندی نیز ممکن است به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود. آخرین شایعات نیز حاکی از آن است که او بخشی از معامله انتقال الکسیس سانچز خواهد بود، البته اگر ژاوی رضایت به خرید این بازیکن شیلیایی را بدهد.
با این حال در صورتی که کوتینیو و دی یونگ بارسا را در زمستان ترک کنند، بارسا میتواند وضعیت مالی اش را برای جذب قرضی چند بازیکن با کیفیت، مطلوب کند.
بازگشت دمبله و آلبا به تمرینات
تمرین بارسا پس از بازگشت از عربستان شب گذشته در کمپ ویلانوا برگزار شد و بازیکنانی مثل عثمان دمبله و جوردی آلبا نیز در تمرین حضور داشتند.
بارسای بحران زده ژاوی که به هیچ عنوان شب و روزهای خوبی را سپری نمیکند، شنبه شب در ادامه رقابت های لالیگا باید به مصاف الچه برود و باید دید این دو بازیکن برای تقابل با این تیم آماده خواهند بود یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала