اروپایی‌ها از "تهدیدهای بی‌فایده" علیه رئیس‌جمهور پوتین آزرده‌خاطر شده‌اند

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на Параде Победы на Красной площади
Президент РФ Владимир Путин на Параде Победы на Красной площади - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2021
عضو شوید
خوانندگان روزنامه فرانسوی فیگارو از هشدار کشورهای اتحادیه اروپا به روسیه عصبانی شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، روز قبل، رهبران اتحادیه اروپا حمایت خود از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین را تایید کردند و قول پاسخ سنگین به "هرگونه حمله نظامی روسیه بر اوکراین" را دادند.
یکی از کاربران نوشته است: "تکرار بی‌نهایت، این که پوتین (بدون دلیل) به اوکراین حمله می‌کند، به این معنی است غرب در صورت اقدام علیه او، به بهانه نیاز دارد. پس ما را با احمق اشتباه نگیرید".
یک تن دیگر از کاربران همچنان نوشته است: "به جای توسل به تهدیدهای بی‌فایده، باید تنش‌ها را کاهش دهیم".
خواننده دیگر نوشته است: " این همه برای چیست؟ اگر می‌ترسیم، پس چرا درگیر هستیم.. شاید بهتر باشد با آتش بازی نکنیم".
خواننده دیگر همچنان نوشته است: اروپا تصمیم گرفته است مشکلات روس‌ها و اوکراینی‌ها را که در واقعی درباره آنها چیزی نمی‌داند، حل کند".
پیش از این، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان در مورد قصد رهبران اتحادیه اروپا برای اعلام "ضرورت رعایت اصل تخطی از مرزها در پس زمینه اوضاع اطراف اوکراین" صحبت کرد. سخنان او در آستانه اجلاس بروکسل بیان شد.
روسیه بارها اتهامات "اقدامات تهاجمی" غرب و اوکراین را رد کرده و اعلام کرده است که کسی را تهدید نمی‌کند و قصد حمله به کسی را ندارد و اظهارات "تجاوز روسیه" بهانه‌ای برای استقرار بیشتر تجهیزات نظامی ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه است. وزارت امور خارجه روسیه پیشتر خاطرنشان کرده بود که اظهارات غرب درباره "تجاوز روسیه" و فرصت کمک به کی‌یف برای دفاع از خود در برابر آن مضحک و خطرناک است. در عین حال، کی‌یف و کشورهای غربی اخیراً نسبت به تشدید ادعای "اقدامات تهاجمی" روسیه در نزدیکی مرزهای اوکراین ابراز نگرانی کرده اند. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه نیروهای خود را در داخل خاک خود و بنا به صلاحدید خود جابجا می‌کند. به گفته وی، این موضوع هیچ کسی را تهدید نمی‌کند و نباید کسی نگران باشد.
Военнослужащие стран НАТО на параде в честь Дня независимости в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
هراس ناتو و اوکراین از روسیه
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала