Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق بارسا با مهاجم سیتی؛ تورس را بارسایی بدانید

© AFP 2023 / JOSE JORDANИспанский полузащитник "Валенсии" Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами "Вильярреал" - "Валенсия" (11 апреля 2019). Вила-Реал
Испанский полузащитник Валенсии Ферран Торрес с мячом во время четвертьфинального матча Лиги Европы по футболу между командами Вильярреал - Валенсия (11 апреля 2019). Вила-Реал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2021
عضو شوید
بارسلونا با منچسترسیتی برای جذب فران تورس مهاجم اسپانیایی به توافق رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش تلویزیون ال چیرینگیتو، بارسلونا می تواند ماه آینده فران تورستاره خط حمله باشگاه منچسترسیتی را با 50 میلیون یورو به خدمت بگیرد.
بلوگرانا به دلیل بحران مصدومیت و خداحافظی آگوئرو از دنیای فوتبال نیاز مبرمی به تقویت در خط هجومی دارد.
بارسلونا به دنبال جذب یک مهاجم با کیفیت بالا است زیرا ممفیس دیپای، آنسو فاتی و مارتین بریثویت به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند.
آبی‌اناری‌ها در هفته های اخیر با جذب ادینسون کاوانی ستاره منچستریونایتد در ارتباط بوده اند. با این حال، ژاوی هرناندز سرمربی جدید این تیم، ظاهرا راه حل بلندمدت تری را برای مشکلات تهاجمی بارسلونا ترجیح می دهد.
تورس در تابستان 2020 با قراردادی به ارزش 23 میلیون یورو از والنسیا به سیتی پیوست و در 36 بازی، 13 گل به ثمر رساند.
با این حال، پیشرفت این بازیکن 21 ساله در سیتی به دلیل مصدومیت با مشکل مواجه شده است. او به دلیل شکستگی پا از میادین دور بوده و از سپتمبر برای سیتی بازی نکرده است.
در همین حال گفته می‌شود اگر فران تورس به بارسلونا بپیوندد، منچسترسیتی ممکن است در جنوری یک مهاجم جذب کند
منچسترسیتی در تابستان گذشته به دنبال جذب یک مهاجم در کلاس جهانی بود. تیم پپ گواردیولا به شدت به دنبال جذب هری کین مهاجم تاتنهام بود، اما این انتقال محقق نشد.
سیتی در حال حاضر کمبود مهاجم نوک کلاسیک دارد. آنها مجبور شده اند تا در این فصل از بازیکنانی مانند رحیم استرلینگ، برناردو سیلوا و فیل فودن به عنوان شماره 9 موقت استفاده کنند.
جدایی تورس در جنوری و رفتن به بارسلونا می تواند سیتی را مجبور کند تا برای خرید یک مهاجم جدید وارد بازار نقل و انتقالات شود.
به گزارش si.com، سیتی علاقه مند به جذب رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ است و حتی ممکن است برای انتقال او تا تابستان آینده صبر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала