Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضربه مهلک کرونا به ترکیب اصلی آنچلوتی؛ گزینه‌های جدید کی‌ها هستند؟

© REUTERS / Susana Veraرئال مادرید Real Madrid, Alaves
رئال مادرید   Real Madrid, Alaves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2021
عضو شوید
ترکیب اصلی 11 نفری آنچلوتی که 10 پیروزی متوالی را ثبت کرده بود به خاطر کرونا از هم پاشید، حالا او باید فکر تازه‌ای به این تیم کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رونا ترکیب اصلی 11 نفری مورد نظر آنچلوتی برای رئال مادرید را وارونه کرد.
شش امتیاز مثبت بازیکن، آنچلوتی را وادار می‌کند تا تغییراتی را در تیم اصلی‌اش ایجاد کند، که کلیدی برای 10 برد است. خط هافبک و راست تیم در خطر هستند.
11 نفر ترکیب اصلی قبل از شیوع ویروس کرونا، باید زیر و رو شود. مادرید از چهارشنبه تا پنج شنبه هفت مورد مثبت را در تیم اصلی خود گزارش کرده است: مودریچ، مارسلو، لونین (که گفته می‌شود ماه‌ها پیش آلوده شده بود)، بیل، رودریگو، آسنسیو و کمک مربی اول داویده آنچلوتی. بنابراین، کارلتو نمی‌تواند روی شش فوتبالیست از تیم اصلی حساب کند. او برای دوئل مقابل کادیز و اتلتیک به ترتیب در روزهای 19 و 22 باید به 19 نفر دیگر بسنده کند.
آنچلوتی نمی‌تواند فعلاً روی کارواخال به خاطر ناراحتی عضلانی یا سبایوس در آخرین مرحله ریکاوری؛ حساب کند و در باشگاه این نگرانی وجود دارد که آزمایش‌هایی که در روزهای بعد انجام می‌شود مشخص نیست چه اتفاقی خواهد افتاد، زیرا لونین، بیل، رودریگو و آسنسیو در روز چهارشنبه با هم تیمی‌های خود ورزش کردند، در زمانی‌که ممکن است آنها را آلوده کرده باشد و تا هنوز بیشتر شدن موارد مثبت منتفی نیست.
این که این شش بازیکن دوئل مقابل کادیز یکشنبه در برنابئو را از دست خواهند داد، مسلم است. هیچ وقت فیزیکی برای آنها وجود ندارد تا قبل از این‌که بیماری خود را پشت سر بگذارند. رسیدن به بازی با اتلتیک نیز برای آنها بسیار سخت است، هرچند غیرممکن نیست. اگر تست کسی قبل از دیدار روز 22 در سن مامس منفی باشد و بتواند به طور معمول ورزش کند، گزینه‌هایی دارد.
در این مورد جامعه مادرید در ساعات پایانی سردرگمی ایجاد کرد. آنتونیو زاپاترو، معاون وزیر بهداشت عمومی، در مورد شبکه COPE اظهار داشت که در پروتکل آمده که موارد مثبت باید به مدت 10 روز قرنطین شوند، حتی اگر در PCR منفی باشند. اما مافوق او وزیر بهداشت انریکه رویز اسکودرو، در رادیو مارکا توضیح داد که از آنجایی که آنها بازیکنانی هستند که برنامه واکسیناسیون دوگانه دارند، پس از دریافت تست PCR منفی، بدون مشکل می‌توانند حضور یابند. در حال حاضر و با نکات مثبت شناخته شده، مشکلات آنچلوتی از دو نقطه عبور می‌کند: خط هافبک و سمت راست خط حمله. همچنین سمت راست جایی که کارواخال مصدوم است، اما کارلتو در آنجا گزینه لوکاس وازکز و همچنین ناچو را دارد، علاوه بر ستاره‌های کاستیا چون سانتوس و ماروین.
Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2021
ورزش
فوری؛ تست مثبت بیل، آسنسیو، رودریگو و دستیار آنچلوتی
والورده، کاماویگا، لوکاس، هازارد ...
در مرکز زمین، غیبت مودریچ سه گانه مدولاری را که او با کاسمیرو و کروس تشکیل می‌دهد، خواهد شکست، که اصلی‌ترین گزینه‌های پیروزی بوده‌اند. والورده و کاماوینگا نامزدهای اصلی جانشینی ستاره کروات هستند و بازیکن اروگوئه‌ای یک امتیاز بالاتر از بازیکن فرانسوی دارد. ایسکو نیز می‌تواند وارد ترکیب اما برای او سخت است، زیرا از زمانی‌که از ادامه گرم کردن در گرانادا خودداری کرد، دیگر دقایقی نداشته است.
و در خط حمله، باید دید چه کسی وینیسیوس و بنزما را همراهی خواهد کرد و اکنون آنچلوتی کمبود منابع دارد: آسنسیو و رودریگو برای این موقعیت می‌جنگیدند، با عملکرد خوب هر دو، و بیل نیز احتمال شروع بازی را داشت. اما هیچ یک از این سه در دسترس نخواهند بود، بنابراین همه چیز نشان می‌دهد که آنها باید با لوکاس وازکز یا هازارد بازی کنند. اگر او به عنوان دفاع راست در یک خط قرار نگیرد، اولین نفر این کار را انجام می‌دهد. دومی گروه‌ها را تغییر می‌دهد، زیرا او می‌داند که با وینیسیوس در حال حاضر کار دشواری است. اما آنچلوتی در حال حاضر چیز بیشتری در اختیار ندارد، یا انتقال بنزما به گروهی برای معرفی یوویچ در نوک حمله، چیزی که در حال حاضر بسیار عجیب به نظر می‌رسد، با عملکرد بازیکن فرانسوی در سطحی که این دوره به عنوان سر نیزه پیش می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала