Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برچسپ " فروشی" آرسنال روی اوبا

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
طبق گفته‌ها اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال به پایان خط با این تیم رسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی‌میل انگلیس گزارش داده است که پی‌یر امریک اوبامیانگ مهاجم این تیم که با میکل آرتتا سرمربی توپ‌چی‌ها به مشکل خورده، در فهرست فروش سرخ‌های شمال لندن در نقل و انتقالات زمستانی در ماه جنوری قرار گرفته است.
اوبامیانگ در آستانه بازی با ساوتهمپتون با اجازه‌ی باشگاه و به بهانه رسیدگی به مشکلات شخصی راهی شهر بارسلونا شد اما دیرتر از زمان توافق شده به لندن بازگشت.
در ادامه مشخص شد که دلیل سفر او به اسپانیا، زدن یک تتوی جدید بوده است و همین مسئله باعث خراب شدن رابطه‌ی وی با میکل آرتتا شد.
آرتتا بعد از گرفتن بازوبند کاپیتانی از اوبا، خط زدن نام وی از فهرست توپ‌چی‌ها و منع حضور وی در تمرینات؛ حالا به فکر فروش ستاره‌ی سرعتی و گل‌زن خود افتاده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала