Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حبیب نورمحمدوف، مسی را شایستۀ توپ طلا نمی‌داند!

© AP Photo / Seth WenigБоец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов
Боец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
مبارز شکست‌ناپذیر و بازنشسۀ مبارزات آزاد جهان معتقد است که ستاره بایرن مونیخ شاستۀ توپ طلا بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از حواشی و شایعات فراوان، سرانجام مراسم اهدای توپ طلا توسط مجله فرانس فوتبال در سالن "دو شاتلیه پاریس" برگزار شد و لیونل مسی توانست برندۀ هفتمین توپ طلای خودش شود.
حبیب نورمحمدو، اسطورۀ مبارزات آزاد جهان معقتد است که توپ طلای 2021 به کسی که استحقاقش را داشته، اهدا نشده است. این مبارز روسی به این باور است که بازیکنی به غیر از لیونل مسی باید توپ طلای 2021 را کسب می کرد.
نورمحمدوف در این باره گفت:
"اگر من بودم، توپ طلا را به لواندوفسکی یا بنزما می دادم. اگر از این میان، یکی را نام ببرم، او لواندوفسکی است. من فکر می‌کنم او در سه سال اخیر بهترین بازیکن جهان بوده است. به نظرم لوا شایسته توپ طلا بود."
این مبارز نام‌دار جهان در ادامه اظهار داشت:
"شما به به دستاوردها و کارهایی که لواندوفسکی انجام داده نگاه کنید. او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و در این دو سال بیشتر از 120 گل به ثمر رسانده است. لواندوفسکی امسال هم 65 گل زده که خیلی زیاد است؛ در فوتبال این رقم خیلی بزرگی محسوب می شود. "
این در حالی است که لیونل مسی نیز امسال به تیم ملی کشورش کمک کرد تا پس از سال‌ها دوری از جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا، آن را بالای سر ببرد اما باز هم بسیاری باور دارند که فتح این جام برای دریافت جایزه توپ طلا کافی نبوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала