Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: بازی استون ویلا و برنلی به تعویق افتاد + عکس

© AP PhotoAston Villa's Jack Grealish sits, nursing a sore head, after being punched by a Birmingham City fan at a game on 10 March 2019
Aston Villa's Jack Grealish sits, nursing a sore head, after being punched by a Birmingham City fan at a game on 10 March 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
دیدار دو تیم فوتبال استون ویلا و برنلی به خاطر مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن به تعویق افتاد.
به گزارش اسپوتنیک؛ چندین بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده و امروز نیز بازی دو تیم استون ویلا و برنلی نیز به تعویق افتاد.
تیم استیون جرارد تست‌های مثبت بیشتری را صبح امروز ثبت کرد. این بازی در حالی لغو شد که حالا تنها دیدار لیدز یونایتد و آرسنال برای امشب تنها دیدار لیگ برتر است که تا هنوز پابرجاست.

در بیانیه‌ی استون ویلا آمده است: "استون ویلا تأیید می‌کند که بازی امروز لیگ برتر انگلیس با برنلی به دلیل افزایش تعداد نتایج مثبت تست کووید-19 در تیم به تعویق افتاده است. نتایج تست‌های PCR که دیروز قبل از تمرین و همچنین تست‌های جریان جانبی انجام شد، صبح امروز مشخص شد و کاهش بیشتر بازیکنان تیم ما را تایید کرد. همه افرادی که آزمایش شان مثبت شد، اکنون مطابق با دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های لیگ برتر و دولت در قرنطین هستند."

استیون جرارد سرمربی ویلا در مورد وضعیت روز جمعه گفت: "ما در حال گفتگوی مداوم با لیگ برتر هستیم و به آنها اعلام کردیم که در شرایط حساسی قرار داریم. من احتمالاً در حال حاضر بیشتر از همسرم با دکتر صحبت می‌کنم، که چیز خوبی نیست. این موضوع به شما نشان می‌دهد که با چالش بزرگتری نسبت به شرایط عادی روبرو هستید."

دیدارهای منچستریونایتد مقابل برایتون، ساوتهمپتون مقابل برنتفورد، واتفورد مقابل کریستال پالاس و وستهم مقابل نوریچ پیش از پایان هفته، لغو شده بودند.
همچنان دیدارهای نیوکاسل - منچسترسیتی، چلسی - وولوز و تاتنهام - لیورپول همگی قرار است فردا شب برگزار شوند.
این در حالی‌ست که در مورد توقف یا ادامه لیگ در سال جاری اختلاف نظر وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала