Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو و مسی: تحسین شده ترین ورزشکاران جهان!

© AP Photo / Joan MonfortLionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, İspanya - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
ابرستاره‌های دنیای فوتبال شهرتی فراوان در بین تمام ورزشکاران جهان کسب کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط YouGov، شرکت تحقیقات تجزیه و تحلیل داده‌های بریتانیا، پس از کریستیانو رونالدو و مسی که در جایگاه‌های نخست و دوم قرار گرفته‌اند؛ ساچی تندولکار و ویرات کوهلی ستاره‌های کریکت هند در رده‌های بعدی قرار دارند.
این مطالعه باراک اوباما را به عنوان تحسین برانگیزترین فرد در جهان در زمینه های مختلف شناخته است.
پس از اوباما، بیل گیتس و شی جین پینگ در رده‌های بعدی قرار دارند و رونالدو چهارم است، بهترین رده‌ی وی تا به امروز. این در حالی است که مسی چهار پله جهش داشته و اکنون در رده هفتم جدول رده بندی عمومی قرار دارد.
تندولکار و کوهلی به ترتیب در رتبه های 12 و 18 قرار دارند. این مطالعه قبل از تهیه فهرست، بیش از 42000 نفر را در 38 کشور و منطقه مورد بررسی قرار داده است.
نخست وزیر هند، نارندرا مودی، هشتمین فرد مورد تحسین است، در حالی که مشاهیر بالیوود مانند شاهرخ خان (چهارم) و آمیتاب باچان (15) نیز در رتبه های بالای فهرست قرار دارند.
وقتی صحبت از تحسین برانگیزترین زنان به میان می آید، میشل اوباما همسر باراک اوباما در صدر فهرست قرار دارد و پس از آن آنجلینا جولی و ملکه الیزابت دوم قرار دارند. در میان هندی‌ها، پریانکا چوپرا جوناس (10)، آیشواریا رای باچان (13) و سودا مورتی (14) در 20 نفر برتر قرار دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала