Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان: "برای من رونالدو [نازاریو] پدیده است و بیشتر از مارادونا؟"

© REUTERS / John Sibley Livepicزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
زلاتان ابراهیموویچ ستاره آ ث میلان، لیونل مسی را به کریستیانو رونالدو ترجیح داد اما اسطوره برزیلی رونالدو را به عنوان "گات" معرفی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ بحث بر سر این که چه کسی بهترین است، سال‌ها ادامه داشته است و در نهایت زلاتان ابراهیموویچ نیز به این بحث پرداخت.
انتخاب سختی برای او بود، اما پس از مشاهده دست اول جادوی مسی در فصل 10-2009 در بارسلونا، ابراهیموویچ معتقد است که این بازیکن آرجانتینی از کریستیانو برتری دارد.
کهنه سرباز آث میلان که اخیراً به این دو فوق ستاره در رده باشگاهی به 300 گل اروپایی پیوست، اظهار داشت که اگرچه توانایی مسی طبیعی است، اما کریستیانو در طول زمان ساخته شده است.

این بازیکن 40 ساله به کوریره دلو اسپورت که توسط AS گزارش شده گفت: "این دو بسیار قوی هستند و انتخاب سختی خواهد بود. اگر باید به شما بگویم که مسی را انتخاب می‌کنم چون با او بازی کرده‌ام، او را از نزدیک دیده‌ام و می‌دانم که هر کاری که او انجام می‌دهد طبیعی است و ساخته نشده است. همه اینها حرکت کاملا طبیعی است."

نخبگان فوتبال همچنین بر این باورند که مسی در حال حاضر بهتر از کریستیانو است زیرا آنها هفتمین جایزه توپ طلا را به ستاره پاریسن‌جرمن در ماه گذشته اهدا کردند، در حالی‌که رقیب پرتگالی او در رده ششم قرار گرفت.
با این حال، از نظر ابراهیموویچ هیچ یک از آنها بهترین هستند که تا به حال زمین فوتبال را زیبا کرده‌اند.
او میگوید که قصد داشت در دوران رشد‌اش از سبک رونالدو نازاریو الگوبرداری کند، اما به اندازه کافی سریع نبود.
ابراهیموویچ ادعا می‌کند که حتی نماد فوتبال دیگو مارادونا به خوبی بازیکن برزیلی نبود، زیرا نتوانست عظمت آرجانتینی را ببیند.

وی افزود: "برای من رونالدو پدیده است. بیشتر از مارادونا؟ اما من رونالدو را در زندگی دیدم و در کودکی از او تقلید کردم. تلاش کردم اما موفق نشدم، به سرعت او نبودم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала