Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جذب هالند؟ شرایط مالی پیچیده‌ای داریم

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد احتمال خرید ارلینگ هالند صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ژاوی سرمربی اسپانیایی و جوان آبی اناری ها پیش از بازی تیمش با الچه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و درباره‌ی موضوعات مختلفی صحبت کرد که یکی از آن ها مربوط به ارلینگ هالند و واکنشی به صحبت های رئیس لالیگا در مورد انتقال این مهاجم ناوریایی به اسپانیا و تیم کاتالانی بود.
ژاوی هرناندز در نشست خبری قبل از بازی بارسلونا با الچه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. اما یکی از مهم ترین مسائلی که ژاوی نسبت به آن واکنش نشان داد، حرف های تباس در مورد عدم توانایی بارسلونا در جذب ارلینگ هالند بود که ژاوی در این زمینه گفت:
"خب مطمئنم هستم او اولین کسی است که علاقمند به بازی ارلینگ هالند در لالیگا خواهد بود؛ اما ما در شرایط مالی پیچیده ای هستیم. باید دید می توانیم تیم خود را تقویت کنیم یا نه."
همچنین هافبک سابق و سرمربی فعلی کاتالان ها در این کنفرانس مطبوعاتی، به سؤالی درباره وضعیت تمدید قرارداد عثمان دمبله هم پاسخ داد و گفت:
"با عثمان دمبله ملاقات کردم و دیدگاهم نسبت به او مثبت است، اما همه چیز به ایجنت او بستگی دارد که با باشگاه توافق کند. با دمبله صریح بودم و او نیز صریح بود. او این جا خوشحال است."
به نظر می رسد که ایجنت عثمان دمبله، تنها مشکل بر سر تمدید قرارداد این بازیکن فرانسوی با باشگاه کاتالانی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала