Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام 2 – لیورپول 2؛ همه چیز به نفع سیتی

© REUTERS / ALEX LIVESEYTottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon
Tottenham Hotspur's Son Heung-min celebrates scoring their second goal with teammates with Harry Kane and Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
لیورپول در ورزشگاه خانگی تاتنهام مساوی کرد و دو امتیاز شیرین را از دست داد تا فاصله‌اش با سیتی صدرنشین افزایش یابد.
به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار هفته هژدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، میان دو تیم تاتنهام هاتسپر و لیورپول در ورزشگاه هاتسپر لندن برگزار شد و دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.
در این دیدار میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13 توسط هری کین از حریف پیش افتاد. در دقیقه 35 ژوتا بازی را مساوی کرد و دو تیم بدون برتری راهی رختکن شدند.
با آغاز نیمه دوم، لیورپول فشار را برای کسب پیروزی بیشتر کرد و در دقیقه 69 اندی رابرتسون موفق شد سرخ‌ها را پیش بیندازد.
در دقیقه 74 سون هیونگ مین ستاره کره‌ای تاتنهام موفق شد بار دیگر همه چیز را مساوی کند و بازی 2-2 شد.
سه دقیقه پس از گُل تاتنهام، اندی رابرتسون مدافع کناری لیورپول کارت سرخ دریافت کرد و لیورپول 13 دقیقه پایانی و وقت‌های اضافه را به ده نفر دنبال کرد.
تاتنهام که فرصت‌های طلایی برای گُلزنی در این دیدار داشت، پس از ده نفره شدن لیورپول چندین شانس دیگر نیز داشت اما مهاجمان این تیم موفق به استفاده از آن نشدند و کونته و شاگردان با بدشانسی متوقف شدند.
با این نتیجه لیورپول 41 امتیازی شد و با سه امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم ماند. تاتنهام نیز با 26 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала