Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره چلسی دوباره بهترین بازیکن سال آمریکا شد

© AP Photo / Andy Rainپولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021.
پولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
کریستین پولیشیچ برای سومین بار عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آمریکا را کسب کرد
به گزارش اسپوتنیک، کریستین پولیشیچ پس از سپری کردن سالی درخشان به همراه چلسی و تیم ملی آمریکا برای سومین بار بهترین فوتبالیست سال کشورش شد.
وی در سالی که گذشت موفق شد هم لیگ قهرمانان را با چلسی کسب کند و هم با درخشش و گلزنی برای کشورش، آمریکا را به جام جهانی 2022 قطر برساند.
کریستین پولیشیچ پس از سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹، برای سومین بار این عنوان را به خود اختصاص داد تا ضمن اینکه به جوان‌ترین بازیکنی بدل شود که ۳ بار این عنوان را کسب می‌کند، پس از کلینت دمپسی (۲۰۰۷، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲)، لاندن داناوان (۲۰۰۳، ۲۰۰۴، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰) و کیسی کلر (۱۹۹۷، ۱۹۹۹ و ۲۰۰۵) تبدیل به چهارمین بازیکنی شود که حداقل ۳ بار این عنوان را کسب می‌کند.
این در حالی است که او در سال ۲۰۱۶ عنوان بهترین بازیکن جوان سال کشورش را کسب کرده بود.
همچنین ریکاردو پپی، مهاجم ۱۸ ساله اف‌سی‌دالاس نیز با کسب ۶۰ درصد آرا عنوان بهترین بازیکن جوان سال را به خود اختصاص داد و پس از او یونوس موسا (۲۳ درصد) و جانلوکا بوسیو (۱۱ درصد) عناوین دوم و سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала