Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست غایبان اوپن آسترالیا طولانی‌تر شد؛ بردی انصراف داد

© REUTERS / Thomas PeterВид на теннисный матч в рамках Australian Open в Мельбурне
Вид на теннисный матч в рамках Australian Open в Мельбурне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
جنیفر بردی تنیسور زن آمریکایی و فینالیست گرند اسلم ملبورن، رقابت‌های اوپن استرالیا را به دلیل مصدومیت از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا قرار است سال آیندۀ میلاد و از تاریخ 17 الی 22 ماه جنوری برگزار گردد و بسیاری از ستاره‌های سرشناس این ورزش محبوب به مصاف هم بروند.
جنیفر بردی تنیسور زن آمریکایی و فینالیست گرند اسلم ملبورن اما در این رقابت‌ها حضور نخواهد داشت زیرا او به دلیل آسیب دیدگی پای چپ خود از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده است.
انصراف بردی پس از کارولینا پلیسکووا است که روز پنجشنبه اعلام کرد به دلیل آسیب دیدگی دست راست که در یک جلسه تمرینی به او پیش آمد، به آسترالیا سفر نخواهد کرد.
در اوایل این ماه، بیانکا آندریسکو از کانادا گفت که برای رسیدگی به سلامت روان خود از ورزش دوری می‌کند و وی نیز از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.
سرنا ویلیامز برنده 23 گرند اسلم نیز قبل از این اعلام کرده بود که به دلیل توصیه‌های تیم داکترانش به این رویداد مهم و جهانی سفر نخواهد کرد.
راجر فدرر، قهرمان شش دوره اوپن استرالیا نیز یکی از غایبان این رقابت‌ها است و بخاطر نقاهت طولانی خود پس از عمل جراحی زانو نمی‌تواند در این رقابت‌ها حضوریابد.
این تنیسوران در حالی از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده‌اند که غیبت نواک جوکوویچ ستاره صربستانی تنیس جهان نیز به دلیل عدم دریافت واکسن کرونا، متصور است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала