Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: گاوی شگفت انگیز است، من میترسیدم ولی این جوانان از هیچ چیز نمیترسند

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از پیروزی تیمش برابر الچه به تمجید از ستاره 17 ساله تیمش پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا به لطف سه بازیکن جوان و جویای نامش که از مکتب لاماسیا هستند در حالی که نزدیک بود پیروزی را از دست بدهد، 3 بر 2 به سختی از سد الچه گذشت تا دوباره به روال پیروزی در لیگ برگردد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در نشست خبری بعد از این مسابقه گفت:
در شرایط فعلی ما، کسب این ۳ امتیاز طلاست، فکر میکنم بارسای خوبی را دیدیم، گاوی شگفت انگیز است، جاه طلبی و شخصیت او فوق العاده است، جوانان شخصیت بزرگی دارند و آینده باشگاه هستند.
ژاوی در خصوص گاوی نیز ادامه داد:
داشتن گاوی در زمین برای ما چیز فوق العاده ایه، ما نسل شگفت انگیزی از جوانان را داریم، من در ۱۸ سالگی اینجا بازی کردم و این خیلی ترسناک بود، اما آنها از هیچ چیز نمیترسند، آنها با شخصیت و قوی بازی میکنند و این من را خوشحال میکند.
سرمربی بارسا در خصوص عملکرد تیمش در خصوص حفظ پیروزی نیز گفت:
من تعجب کردم که چطوری کنترل بازی را از دست دادیم، اگر میخواهیم رشد کنیم، باید کنترل بازی را حفظ کنیم و توانایی حفظ پیروزی را داشته باشیم. من فکر میکنم امروز کار را خودمان برای خودمان سخت کردیم، با اینکه ۳ گل زدیم، اما باید در این نوع بازی ها یاد بگیریم گل نخوریم، مخصوصا وقتی که برنده هستیم. در کل چندین چیز تاکتیکی وجود دارد که روی شان تمرین کردیم اما هنوز موفق به اجرای آن نشدیم.
سرمربی بلوگرانا با اشاره به حضور پدیده لامسیا در تیمش نیز گفت:
حضور ۷ بازیکن از لاماسیا در تیم اصلی یک رکورد به حساب می آید، میتوانیم کل تیم را از لاماسیا قرار ببندیم، اما این امکان پذیر نیست، زیرا اکثریت زیادی از بازیکنان هستند که بازی و موقعیت یابی را هنوز نمیفهمند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала