کمک های بشردوستانه روسیه به افغانستان

Дмитрий Жирнов посол рф в афганистане
Дмитрий Жирнов посол рф в афганистане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
ژیرنوف: روسیه از ماه نوامبر بیش از 100 تن کمک های بشردوستانه به افغانستان ارسال کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در افغانستان گفت، از ماه نوامبر بیش از 100 تن کمک های بشردوستانه از جمله دارو توسط هواپیماهای ترابری نظامی روسیه به افغانستان ارسال شده است.
ژیرنوف به خبرنگاران گفت: "هجدهم دسامبر، هواپیماهای ترابری نظامی روسیه 36 تن مواد غذایی و مهمتر از همه دارو که مردم افغانستان در شرایط بحران اقتصادی و اجتماعی ناشی از بلوکه کردن دارایی های این کشور توسط آمریکایی ها به آن نیاز دارند، را به افغانستان منتقل کرد. از ماه نوامبر این سومین محموله کمک های بشردوستانه ما برای مردم افغانستان است که در مجموع بیش از 100 تن کمک های بشردوستانه توسط پروازهای ویژه نیروی هوایی روسیه به افغانستان ارسال شده است."
Дмитрий Жирнов посол рф в афганистане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
سفیر روسیه در کابل: افغانستان به طرف قحطی روان است
اوایل ماه آگست "طالبان" حملات خود علیه نیروهای دولتی افغانستان را افزایش داد. 15 آگست نیروهای "طالبان" وارد کابل شدند و کنترل کاخ ریاست جمهوری را به دست گرفتند. سپس گزارش شد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان کشور را ترک کرده است. بامداد 16 آگست محمد نعیم سخنگوی دفتر سیاسی "طالبان" اعلام کرد که جنگ در افغانستان به پایان رسیده است و شکل حکومت آینده افغانستان به زودی مشخص خواهد شد. روز 7 سپتامبر "طالبان" فهرست اعضای دولت جدید افغانستان را اعلام کرد؛ ملا محمدحسن آخوند به عنوان سرپرست نخست‌وزیری و ملا عبدالغنی برادر و عبدالسلام حنفی به عنوان معاونان نخست وزیر انتخاب شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала