Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقۀ رئال به هالند تایید شد؛ ستاره نروژی به پُرافتخارترین تیم اروپا می‌پیوندد؟

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
باشگاه بروسیا دورتموند تایید کرد که رئال مادرید به ارلینگ هالند ستاره نروژی این باشگاه علاقه‌مند است.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره درخشان دورتموند، با گُلزنی‌های مداوم خودش را به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ و آینده‌دار به تیم‌های بزرگ اروپا معرفی کرده و تیم‌های تیم‌‌های زیادی در سراسر اروپا، خواهان جذب این بازیکن اند.
رئال مادرید یکی از تیم‌هایی است که شانس بسیار زیادی برای جذب این بازیکن دارد و جایگاه این تیم در اروپا و وضعیت مناسب اقتصادی کهکشانی‌ها ستاره نروژی را به پیوستن به این باشگاه ترغیب خواهد کرد.
علاقه رئال مادرید در ماه‌های آخر به ستاره دورتموند پوشیده نمانده بود و امروز نیز باشگاه بروسیا دورتموند تمایل کهکشانی‌ها به جذب هالند را تایید کرد.
هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه دورتموندبه بیلد در این مورد گفت:" مهم نیست به کجا می‌رود، این روزها همه درباره ارلینگ هالند با من صحبت می‌کنند. تنها چیزی که می دانم این است که رئال مادرید علاقه زیادی به او دارد. باشگاه های زیادی به او علاقه دارند و من همین حالا می‌توانم نام 25 باشگاه دیگر را هم بگویم. او ممکن است بماند و ممکن است برود. چند روز پیش گفت‌و‌گوی بسیار خوبی با مینو رایولا داشتم. وقتی هر 2 یک هدف داشته باشید، مکالمات دوستانه باقی می ماند و این تماس تلفنی نیز کاملا دوستانه بود. در چند هفته آینده جلسات دیگری خواهیم داشت. تمرکز روی پیشرفت ارلینگ هالند مانند روبرت لواندوفسکی است. من دوست دارم که ارلینگ زمانی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. من به او افتخار می‌کنم. با این حال فکر می‌کنم که اگر او کمی بیشتر در بوندسلیگا بماند، برایش بهتر باشد."
علاقۀ رئال به هالند در حالی تایید شده است که بارسلونا در چند روز آخر تلاش‌هایی برای جذب این بازیکن انجام داده و رییس بلوگرانا با مدیر برنامه‌های وی در ایتالیا ملاقاتی نیز داشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала