Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی: به خودم افتخار می‌کنم که با مسی رقابت کردم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی ستاره درخشان بایرن مونیخ در مورد رقابت با مسی صحبت کرد و اظهار داشت که به خود افتخار می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل و در حالی که بیشتر کارشناسان و فوتبال دوستان روبرت لواندوفسکی را شایسته کسب جایزه توپ طلا می‌دانستند، لیونل مسی ستاره آرجانتینی پاریسن‌جرمن موفق شد با کسب بیشترین آرأ این جایزه را برای هفتمین بار از آن خود کرد و رکورد خودش را بهبود بخشید.
مسی در مراسم دریافت جایزه توپ طلا ابراز امیدواری کرد و از مسئولان خواست تا توپ طلای سال 2020 را نیز اهدأ کنند و لواندوفسکی به حقش برسد.
لوا اما از دریافت این جایزه ناامید شده و در تازه‌ترین گفت‌وگویش ضمن تمجید از مسی، گفته است که رقابت با اعجوبۀ آرجانتینی برای او قابل افتخار بوده است.
او در این مورد به رسانه‌های آلمانی گفت:" رقابت با مسی برای قابل افتخار بود. هم به خود افتخار می‌کردم و هم غمگین بودم زیرا با تمام دستاوردهایی که داشتم، توپ طلای سال 2020 برگزار نشد و از کسب این جایزه بازماندم."
او در ادامه افزود:"همه می‌دانیم که مسی چقدر بازیکن بزرگ است و چه دستاورهایی داشته است. به همین دلیل بودن در کنار او و رقابت با او برای قابل افتخار است."
لوا در حالی این اظهارات را مطرح کرده که قبلاً نیز در مورد مسی صحبت کرده بود و صحبت‌هایش از سوی رسانه‌ها غلط تعبیر شد و این ستاره پولندی مجبور به دادن وضاحت در مورد آن شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала