Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمک دلبرانه از دورتمند به مادرید؛ برای ارلینگ از انگلیس کرده اسپانیا بهتر است

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2021
عضو شوید
هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه دورتموند معتقد است که ارلینگ هالند برای بازی در اسپانیا بیشتر از انگلیس در آینده مناسب خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، این بازیکن 21 ساله در حال حاضر یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال جهان است که با درخشش فوق العاده اش نامش با غول های اروپا یعنی رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و بایرن مونیخ پیوند خورده است.
با این حال واتزکه مصمم است، هالند در تیمش بماند اما اگر قرار است از بوندسلیگا جدا شود، بهتر است به فوتبال اسپانیا برود.
رئیس دورتمند همچنان به علاقه رئال نیز به این ستاره نروژی اشاره کرد.
واتزکه در این خصوص به BILD گفت:

می دانم که همه باشگاه های مطرح اروپایی او را می خواهند، به خصوص رئال مادرید. همه درباره ارلینگ هالند صحبت می کنند. تنها چیزی که به عنوان تضمین می دانم این است که رئال مادرید علاقه زیادی به او دارد.من فکر می کنم لیگ اسپانیا بهتر از لیگ انگلیس برای او مناسب خواهد بود، ولی با تمام این ها ما به طور کلی امیدواریم که او بماند، زیرا فعلا بوندسلیگا برای او بهتر است.

او فاش کرد:
او ممکن است برود و ممکن است بماند. من چند روز پیش با [ایجنت او] مینو رایولا گفتگوی بسیار خوبی داشتم. "مکالمات ما همیشه دوستانه است و این تماس همیشه برقرار بود. بدون شک در چند هفته آینده جلسه دیگری خواهیم داشت.
هالند از زمانی که دقیقن نزدیک به یک سال پیش یعنی جنوری 2020 از ردبول سالزبورگ اتریش به دورتمند ملحق شد، دارای رکورد فوق العاده و چشمگیر 76 گل در 75 بازی برای دورتموند است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала