Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئالِ بی‌دقت و فاقد قدرت؛ آمار ناامید کننده کهکشانی‌ها مقابل کادیز + عکس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
رئال مادرید در دیدار برابر کادیز یک آمار ناامید کننده را از خود به جای گذاشت که در17 سال اخیر بی سابقه بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لالیگا اسپانیا، تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان تیم کادیس بود که این بازی در نهایت نه برنده داشت و نه گل.
اما این بازی یک بازی کاملا یک طرفه بود و رئال مادرید فشار زیادی روی دروازه کادیز وارد کرد هر چند که نتوانست گلزنی کند. مادریدی ها آمار عجیب و غریبی در این بازی بر جای گذاشتند و دو رکورد آماری را در لالیگا ثبت کردند.
رئال مادرید در این بازی 81.95 درصد مالکیت توپ داشت و توپ در جریان بازی در اختیار مادریدی ها بود. این آمار رکورد تیم رئال مادرید در لالیگا از فصل 2005/06 به بعد است و عدد بسیار بالایی از لحاظ درصد مالکیت توپ به حساب می آید.
شاگردان آنچلوتی در بازی برابر کادیز 36 ضربه به سمت دروازه کادیز زدند که گلی به دنبال نداشت. این برای نخستین بار از فصل 2002 - 2003 است که یک تیم این تعداد ضربه سمت دروازه حریف می‌زند بدون آنکه موفق به گلزنی شود.
رئال بعد از 7 پیروزی پیاپی در این بازی خانگی متوقف شد با این حال با 43 امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند البته اگر سویا در بازی خود پیروز شود اختلافش با صدر به 3 امتیاز کاهش می‌یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала