Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط جدایی "ارلینگ هالند" از دورتموند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند راه جدایی این بازیکن را از دورتموند اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند با وجود پیشنهادات متعددی که از سوی باشگاه‌های مطرح اروپایی دارد اما به نظر می‌رسد فصل آینده هم در دورتموند باقی بماند.
در همین رابطه، نشریه (NOS) اعلام کرد شایعات زیادی برای جدایی این ستاره از دورتموند در سال 2022 وجود دارد و تیم‌های شاخص سراسر اروپا برای امضای او تلاش می‌کنند اما شرط جدایی این بازیکن پرداخت مبلغ مورد نظر مینو رایولا است.
مبلغی که او به‌عنوان مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند با باشگاه دورتموند به توافق رسیده و می‌تواند منافع او و باشگاه آلمانی را تأمین کند.
غول‌های اروپا برای جذب هالند باید خواسته مالی ارائه شده را بپذیرند و رایولا اعلام کرده در غیر این صورت هالند فصل آینده نیز در دورتموند می‌ماند.
بارسلونا، رئال مادرید، منچستریونایتد و سیتی، پاری‌سن‌جرمن و ... به دنبال جذب این ستاره جوان هستند و هالند هفته گذشته بعد از بازی دورتموند مقابل گروتر فروث برای هواداران دست تکان داده که برخی این رفتار را به مثابه خداحافظی او تلقی کردند.
اما میشل زورک این خبر را تکذیب کرده و مدعی شد دورتموند خواهان حفظ ارلینگ هالند برای فصول بعدی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала