هشدار کیسلف به غرب از تکرار دوباره بحران کارائیب در اوکراین

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر Dmitry Kiselyov
Dmitry Kiselyov - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
دمیتری کیسلف، مدیر کل خبرگزاری "راسیا سیگودنیا"، به کشورهای غربی نسبت به تکرار بحران کارائیب در وضعیت اوکراین هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری کیسلف مدير خبرگزاري "روسيه امروز" و مجری محبوب برنامه "اخبار هفته" در شبکه یک تلویزیون روسیه، به کشورهای غربی از تکرار بحران کارائیب در خصوص وضعیت اوکراین هشدار داد.
او به بی بی سی گفت: "اگر صحبت در مورد پیوستن اوکراین به ناتو یا توسعه نظامی در خاک اوکرین است، پس نول تپانچه خود را به سر ایالات متحده خواهیم گذاشت. ما امکانات نظامی – فنی داریم، روسیه بهترین سلاح را در جهان دارد، مافوق صوت... با همان زمان پرواز که سلاح های امریکایی، بریتانیایی از خاک اوکراین تا خاک مسکو، تا خاک روسیه خواهند داشت. این بحران موشکی کوبا خواهد بود".
آقای کیسلف از کشورهای غربی خواست که تهدیدی برای روسیه ایجاد نکنند، در غیر آن، آنها به خاکستر رادیواکتیو تبدیل خواهند شد.
او گفت: "این خودشناسی یا بدشناسی است برای کشورهایی که در پهلوی روسیه قرار دارند، اما این واقعیت تاریخی است، آنها به جایی نخواهند رفت... این را می توانیم بگویم، مکزیکو خوش شناس یا بدشناس است که کنار ایالات متحده است... اما خوب است که منافع خود را هماهنگ کنیم و روسیه را در موقعیتی قرار ندهیم، هنگامیکه زمان پرواز تا آنجا چهار دقیقه فاصله داشته باشد".
مدير خبرگزاري "روسيه امروز" تاکید دارد ایجاد چنین وضعیتی تنها به تقصیر غرب می تواند باشد، اگر امریکا و شرکای آن در ائتلاف آتلانتیک شمالی از خطوط سرخ عبور کنند روسیه آماده استفاده از زور است.
او تاکید دارد که "برای روسیه این موضوع مرگ و زندگی است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала