Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش "آنچلوتی" به توقف شاگردانش برابر کادیز

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
آنچلوتی به این باور است که تیمش در بازی شب گذشته با کادیس در خط حمله کیفیت لازم را نداشته است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در هفته هجدهم رقابت‌های لالیگا از کادیز پذیرایی کرد که این بازی برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به اتفاقات شب گذشته صحبت کرد.
سرمربی کهکشانی‌ها ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:
"از بازی امروز خوشحالم و معتقدم که عملکرد خوبی داشتیم. اما در نهایت توپ وارد دروازه نشد. متاسفانه حملات ما به گل تبدیل نشد با این حال نمی‌توانم بازیکنان را به خاطر این تساوی سرزنش کنم. به نظرم شایستگی کسب سه امتیاز را داشتیم."
آنچلوتی در ادامه در پاسخ به این پرسش که "آیا سویا که تنها 6 امتیاز با رئال مادرید اختلاف دارد، رقیب اصلی تیم‌تان در راه قهرمانی لالیگا است، گفت:
"تاکنون می‌توان گفت که سویا نزدیک‌ترین و جدی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی است. در حال حاضر آنها به ما نزدیک هستند و ما باید با آنها بجنگیم، اما تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر هستند نیز به کورس رقابت باز خواهند گشت."
رئال مادرید در حالی با 43 امتیاز صدرنشین لالیگا است که سویای دوم جدولی در صورت پیروزی بر بارسلونا در بازی معوقه از هفته چهارم که بامداد روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، اختلافش با کهکشانی‌ها را به سه امتیار کاهش خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала