Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا دوش ماراتُن مسکو را لغو کرد

© AP Photo / Ronald ZakКенийский бегун-стайер Элиуд Кипчоге
Кенийский бегун-стайер Элиуд Кипчоге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
مسبقات دوش ماراتن در روسیه به دلیل کرونا در سال 2021 لغو شد.
به گزارش اسپوتنیک، انتشار کرونا در چند ماه اخیر باعث لغو بسیاری از رویدادهای ورزشی شده است. جدیدترین رقابت ورزشی، رقابت‌های دوش ماراتن در مسکو روسیه است.
این رویداد از سال 2013 برگزار می‌شود و ده‌ها هزار شرکت کننده از سراسر جهان هر ساله در این رقابت حضور دارند. این مسیر از سرک‌های مرکزی مسکو می‌گذرد. امسال به دلیل شرایط سخت رقابت‌ها برگزار نمی‌شود.
این رقابت‌ها قرار بود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو بخش مجزا هر کدام با 5 هزار دونده، برگزار شود.
در همین حال مسئول برگزاری رقابت‌ها گفت:
متأسفانه به دلیل وضعیت همه‌گیرانه، شهر مسکو مجبور به لغو برگزاری رویدادهای دسته جمعی شده است. در طول فصل، تلاش زیادی برای این ماراتن کردیم. ما در شرایطی زندگی می کنیم که شرایط می تواند هر روز تغییر کند. این تغییرات نه تنها ورزش، بلکه زندگی روزمره ما را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.
تیم ما یک رویداد ورزشی بزرگ برای شما تدارک دیده است که امسال برگزار نخواهد شد. ما احساسات و عواطف هر دونده را درک می‌کنیم و متوجه می‌شویم که چه قدر برای این رقابتها زحمت کشیده شد. از همه کسانی که ما را حمایت می‌کنند و اتفاقاتی که در حال حاضر در حال وقوع است را درک می‌کنند، تشکر می‌کنیم. ما مشتاقانه منتظر برگزاری همه رویدادهای برنامه ریزی شده قبل از پایان سال هستیم و خوشحال خواهیم شد که دوباره با شما ملاقات کنیم.
برگزارکنندگان این مسابقات در مورد تاریخ جدید رویداد به طور تکمیلی اطلاع رسانی خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала