Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف رسمی بایرن از جذب هالند

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که این باشگاه برنامۀ برای جذب ارلینگ هالند ندارد و هنوز روی توانایی‌ها لواندوفسکی حساب می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند، در حال حاضر جزو پرطرفدارترین مهاجمان جوان فوتبال اروپا است که باشگاه‌های مطرح اروپا از جمله رئال مادرید، بارسلونا، چلسی و منچستریونایتد آمادۀ پرداخت ارقامی نجومی برای خرید این بازیکن اند. این بازیکن که تابستان گذشته نیز مورد توجه تیم‌های بزرگی بود، تصمیم گرفت در بوروسیا دورتموند بماند اما سال آینده احتمال جدایی او جمع زنبورها بسیار زیاد است به خصوص که بند فسخ قراردادش به 75 تا 80 میلیون یورو کاهش پیدا می‌کند.
بسیاری از کارشناسان معتقد اند که با توجه به سبک این بازیکن، او می‌تواند جانشین خوب برای لواندوفسکی باشد و بایرن مونیخ باید او را در تابستان آینده جذب کند.
با این حال هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که این باشگاه برنامۀ برای جذب ارلینگ هالند ندارد و هنوز روی توانایی‌ها لواندوفسکی حساب می‌کنند.
او در این مورد گفت:" نه، ما او را جذب نمی‎‌کنیم چون ما بهترین مهاجم جهان یعنی رابرت لواندوفسکی را داریم. من متقاعد شده ام که لوا هنوز هم می‌تواند سال‌ها در همان سطح بازی کند و خوشحال خواهم شد که او فوتبالش را در اینجا به پایان برساند."
رییس بایرن در حالی این اظهارات را مطرح کرده که همکارانش در تلاش تمدید قرارداد با لواندوفسکی اند و می‌خواهند وی را تا چند فصل دیگر نیز حفظ کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала