Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نادال کرونایی شد؛ حضور مرد اسپانیایی در مسابقات آزاد آسترالیا در هالۀ از ابهام

© AFP 2023 / Christophe Simon Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018
Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
رافائل نادال تنیسور اسپانیایی و مرد شماره ششم دنیایی تنیس در بازگشت از مسابقات نمایشی ابوظبی به ویروس کرونا مبتلأ شده است.
به گزارش اسپوتنیک، رافائل نادال اسپانیایی، مرد شماره شش تنیس جهان، چند روز قبل مقابل اندی ماری از بریتانیا در دو ست متوالی در رقابت‌های رقابت‌های تنیس ابوظبی در کشور امارات که بیشتر جنبه نمایشی دارد، مغلوب شد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.
ستاره اسپانیایی امروز اعلام کرد که در بازگشت از امارات متحده عرب به اسپانیا، تست کرونایش مثبت شده و به این ویروس مبتلأ شده است.
او این موضوع را در توییتر فاش کرد و اظهار داشت که در کویت و ابوظبی تست او منفی بوده و آخرین آزمایشش روز جمعه هفته گذشته نیز منفی بوده است.
او در توییتر نوشت: "لحظات ناخوشایندی را سپری می کنم اما امیدوارم کم کم پیشرفت کنم. اکنون در خانه هستم و نتیجه را به کسانی که با من در تماس بوده اند گزارش داده‌ام. در نتیجه این وضعیت، من باید با تقویمم انعطاف پذیری کامل داشته باشم. شما را از هر تصمیمی در مورد مسابقات آینده خود مطلع خواهم کرد."
نادال به دلیل مصدومیت از ناحیه پا چهار ماه از میادین به دو بود. او در نیمه‌نهایی در رولان گاروس حذف شد و مجبور شد از مسابقات ویمبلدون، المپیک توکیو و مسابقات آزاد آمریکا کنار بکشد.
او گفته بود که نمی‌تواند تضمین کند که برای مسابقات آزاد استرالیا که از 17 جنوری آغاز می شود، سفر خواهد کرد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала