Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشمان شدن تنیس‌باز چینایی از ادعای جنجالی: هرگز نگفته‌ام که کسی بر من تجاوز کرده است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Теннис. Итоговый турнир WTA. Шестой день
Теннис. Итоговый турнир WTA. Шестой день - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
پنگ شوای تنیسور چینی ادعای جنجالی خودرا در رابطه با تجاوز جنسی توسط یکی از مقامات سابق کشور پس گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، پنگ تنیسور چینایی در اوایل ماه جاری در پستی در سایت شبکه اجتماعی چینی Weibo اتهاماتی را علیه ژانگ گائولی، معاون نخست‌وزیر سابق چین مطرح کرد.
وی مدعی شده بود که مورد آزار جنسی از سوی این مقام مسئول قرار گرفته است. این پست بعدا پاک شد و سپس هیچ خبری از این تنیسور شنیده نشد و او حتی مدتی ناپدید بود.
اکنون پنگ شوآی ستاره تنیس چینی گفته که هرگز کسی را به تجاوز جنسی به خود متهم نکرده و پستی که او در اوایل ماه گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود، سوءتفاهم بوده است.
او گفت:‌
باید بر یک نکته تاکید کنم که بسیار مهم است؛ من هرگز نگفته‌ام یا ننوشته‌ام که کسی به من تجاوز جنسی کرده است. من باید به وضوح بر این نکته تاکید کنم.
کمیته بین المللی المپیک با این تنیسور چینی که در ویمبلدون سال 2013 و سال بعد در مسابقات آزاد فرانسه در تنیس دو نفره مقام نخست را به دست آورده، در تک‌نفره، رتبه 14 در جهان را به خود اختصاص داده و در سال 2014 به نیمه‌نهایی اوپن آمریکا رسیده است، دو بار ارتباط تصویری داشته است.
مردی که پشت اتهامات تجاوز جنسی قرار دارد، مقام سابق حزب کمونیست چین، ژانگ ۷۵ ساله است. او بین سال‌های 2013 تا 2018 معاون نخست وزیر بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала