کمیسیون جلوگیری از اشغال و غصب املاک و وسایط توسط طالبان ایجاد می شود

© Photo / HabibiSamanganiانعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان
انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
کابینه دولت موقت طالبان برای جلوگیری از اشغال و غصب املاک و وسایط، کمیسیونی تشکیل می کند تا مواد غصب و اشغال مورد بررسی قرار بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسا نه ها، انعام الله سمنگانی، معاون سخنگوی حکومت اسلامی طالبان با انتشار بیانیه ای در توییرش، گفته که بر اساس فیصله جلسه وزرای حکومت اسلامی طالبان، کمیسیونی جهت جلوگیری از اشغال و غصب املاک و وسایط تشکیل شده است.
بر اساس فیصله کابینه وزاری طالبان، این کمیسیون تحت رهبری ریاست عمومی اداره عملیاتی و حمایوی انکشاف ملی و نمایندگان وزارت دفاع، داخله، امر به معروف و نهی از منکر، ریاست استخبارات، شهرداری کابل به فعالیت آغاز کرده است.
ضیا مسعود: طالبان از نخستین روزهای ورودشان به کابل، دارایی‌های مردم را غارت کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
ضیا مسعود: طالبان از نخستین روزهای ورودشان به کابل، دارایی‌های مردم را غارت کردند
به گفته مسئولان طالبان؛ این کمیسیون، برای جلوگیری از اشغال و غصب زمین، املاک و وسایط می باشد و افرادی که در این زمینه شکایتی دارند، می توانند به این کمیسیون مراجعه کنند.
این کمیسیون در حالی تشکیل می شود که در بیست سال گذشته به دلیل وجود فساد و یا توسط افراد زورمند زمین ها و املاک زیادی در نقاط مختلف کشور مورد غصب قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала