Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه وارد رقابت با بارسا برای جذب ستاره آرسنال شد

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2021
عضو شوید
باشگاه یوونتوس قصد دارد در زمستان برای جذب پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال اقدام و با بارسلونا رقابت کند.
به گزارش اسپوتنیک، پیر امریک اوبامیانگ قبل از بازی آرسنال برابر ساوتهمپتون از ترکیب توپچی‌ها اخراج شد و کادر فنی بازوبند کاپیتانی را از این بازیکن را گرفت. مایکل آرتتا سرمربی آرسنال دلیل این اقدام را "نقض اصول انضباطی" عنوان کرد و این بازیکن را به نیمکت تبعید کرد.
پس از این اقدام آرتتا، شایعات جدایی ستاره گابنی از آرسنال اوج گرفت و رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که اوبامیانگ به دنبال جدایی از این تیم در زمستان خواهد بود.
با اعلام نارضایتی اوبامیانگ، باشگاه آرسنال به جذب این بازیکن علاقه نشان داد و رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که کاتالان‌ها به دنبال جذب ستاره آرسنال برای جانشینی آگوئرو است.
حالا از ایتالیا خبر می‌رسد که باشگاه یوونتوس نیز به جمع مشتریان اوبامیانگ پیوسته و در پنجرۀ نقل‌وانتقالات با بارسلونا در راه به خدمت گرفتن ستاره آرسنال رقابت‌ خواهد کرد.
اوبا در حالی به یوونتوس لینک شده که خط حمله این تیم با حضور دیبالا و موراتا درخشش خوبی نداشته و ماسیمیلیانو آلگری به دنبال تقویت خط تهاجمی تیمش با این ستاره گابنی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала