Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای جالب رییس فیفا در مورد برگزاری دو سالانه جام جهانی

© REUTERS / Ruben SprichFIFA President Gianni Infantino attends a news conference after the executive committee meeting at the FIFA headquarters in Zurich, Switzerland March 18, 2016.
FIFA President Gianni Infantino attends a news conference after the executive committee meeting at the FIFA headquarters in Zurich, Switzerland March 18, 2016. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
رئیس فیفا اعلام کرد جام جهانی هر دو سال یک بار حامیان زیادی دارد و خیلی‌ها از طرح فیفا استقبال کردند.
به گزارش اسپوتنیک، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، پس از اینکه به رؤسای فدراسیون فوتبال گفته شد که این تغییر 4.4 میلیارد دالر درآمد اضافی برای این سازمان جهانی ایجاد می‌کند، معتقد است که او از حمایت اکثریت برای برنامه دوسالانه خود در جام جهانی برخوردار است.
اینفانتینو در یک کنفرانس خبری پس از اجلاس گفت:
"اگر فردا به رأی‌گیری می‌رفتم، احتمالاً اکثریت به برگزاری جام جهانی هر دو سال یک بار رأی می‌دادند. اما موضوع این نیست، ما به کل تقویم نگاه می‌کنیم و اینکه چگونه می‌توانیم فوتبال را بهتر کنیم و چند نفر را می‌توانیم با روشی جدید برای سازماندهی آینده در فوتبال وارد کنیم. ما گفتگوها، تحلیل‌ها را ادامه می‌دهیم، امیدواریم بتوانیم پیشرفت کنیم."
رئیس فیفا گفت برگزاری جام جهانی دو سال یک بار اهمیت مسابقات را کم نخواهد کرد و تأثیری در کیفیت و اعتبار آن نخواهد داشت.
او در ادامه گفت:
«اما موضوع این نیست، ما به کل تقویم نگاه می‌کنیم و اینکه چگونه می‌توانیم فوتبال را بهتر کنیم و چند نفر را می‌توانیم با روشی جدید برای سازماندهی آینده در فوتبال وارد کنیم. ما گفتگوها، تحلیل‌ها را ادامه می‌دهیم، امیدواریم بتوانیم پیشرفت کنیم
یوفا، روز جمعه، گزارشی را منتشر کرد که از شرکت مشاوره Oliver & Ohlbaumسفارش داده بود و هشدار داد تغییرات در تقویم بین‌المللی باعث کاهش درآمد فدراسیون‌های ملی اروپایی بین 2.5 تا سه میلیارد یورو در یک چرخه چهار ساله خواهد شد.
مذاکرات و بحث درباره برگزاری دو سال یک بار جام جهانی از ماه‌ها پیش ادامه دارد و بسیاری از کارشناسان، مربیان و فوتبال‌دوستان مخالفت جدی خود با این طرح را اعلام کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала