Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید به دنبال به خدمت گرفتن مدافع لیورپول + عکس

© AP Photo / Jon SuperИгроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Игроки «Ливерпуля» празднуют первый забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.12.2021
عضو شوید
رئال مادرید تصمیم دارد برای تقویت خط دفاعی تیمش جو گومز مدافع انگلیسی لیورپول را در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان آینده به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، جو گومز مدافع انگلیسی لیورپول، پس از مدت‌ها مصدومیت با آمادگی کامل برگشته و انتظار می‌رود کلوپ از وی در بازی‌های آینده بیشتر استفاده کند.
حضور فن‌دایک و ماتیپ اما سبب خواهد شد تا این بازیکن زیاد در ترکیب ثابت قرار نگیرد و خود بازیکن برای حضور در جام جهانی 2022 قطر، تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌ها بگیرد.
اگرچه او به انتقال به استون ویلا لینک شده است، اما سپورت میل مدعی است که این بازیکن حاضر نیست از لیورپول در زمستان جدا شود.
در همین حال از اسپانیا خبر می‌رسد که رئال مادرید نیز به این بازیکن علاقه دارد و در صورتی که موفق به جذب آنتونیو رودیگر به صورت آزاد نشود، برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد.
سران رئال اعتقاد دارند که گومز پتانسیل حضور در این تیم را دارد و می‌تواند در کنار آلابا و میلیتائو در خط دفاعی بازی کند.
گومز در حالی به رئال مادرید لینک شده که در چند روز آخر رسانه‌های اسپانیایی از علاقۀ این تیم به ماتیاس دی‌لیخت نیز خبر داده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала